Maroela Media het ʼn hele ruk gelede tyd met die Navara, Triton en Hilux deurgebring.
Dit was die reeksleidende diesel 4×4 outomatiese weergawes van elkeen. Só vergelyk hulle:
Ontwerp
Die Navara is ʼn bitter mooi bakkie. Die konkawe-enjinkap is uniek en gee vir die Navara ʼn sterk voorkoms. Die Triton is ʼn groot verbetering op sy voorganger en lyk nou werklik vir die eerste keer luuks. Die Hilux is ʼn ou getroue keuse, maar tussen dié drie is dit beslis een van die meer konserwatiewe ontwerpe.
Binneruim
Die materiale in die binneruim van al drie hierdie bakkies is min of meer dieselfde. Dit is duursaam, dog gemaklik en die bougehalte is goed. Vir my verloor die Navara punte weens die stuurkolom wat baie laag sit en nie hoog genoeg kan opstel nie. Die Hilux pas soos ʼn handskoen, soos altyd, maar die Triton skitter volgens my hier. Dit voel bitter luuks daarbinne – en die spesifikasievlak is lekker sterk.
Enjin en ratkas
Nissan Navara | Mitsubishi Triton | Toyota Hilux | |
Enjin | 2.3 viersilinder-dubbelturbodiesel | 2.4 viersilinderturbodiesel | 2.8 viersilinderturbodiesel |
Krag | 140 kW teen 3 750 r/min | 133 kW teen 3 500 r/min | 130 kW teen 3 400 r/min |
Wringkrag | 450 Nm tussen 1 500 en 2 500 r/min | 430 Nm teen 2 500 r/min | 450 Nm tussen 1 600 en 2 400 r/min |
Ratkas | 7-spoed-outo | 6-spoed-outo | 6-spoed-outo |
Brandstofverbruik | 7 ℓ/100 km | 8,3 ℓ/100 km | 8,5 ℓ/100 km |
In die enjin-afdeling loop die Navara voor. Die dubbelturboenjin trek soos ʼn trein en sodra jy dink sy fut is uit, skop die tweede turbo in, dán trek hy eers. Die Triton se wringkragkurwe is effe plat teenoor die ander twee. Al wys die tabel dat die Navara baie ligter op brandstof is as die res, is hulle almal in werklikheid min of meer dieselfde.
Veiligheid
Hier loop al drie bakkies perfek gelykop. Al die bakkies het ABS met EBD en remhulp. Daar is stabiliteit en vastrapbeheer met sewe lugsakke. Al drie bakkies kry vyf sterre in die ANCAP-veiligheidstoets.
Ritgehalte en padhouvermoë
Hier raak dinge effe vaag. Die bakkie met die beste ritgehalte is die Navara. Sy kronkelvere waar die Hilux en Triton bladvere het, laat hom puik toer op ʼn snelweg. Die Triton en Hilux ry baie harder, maar dit stel hulle in staat om baie beter vrag te dra sonder dat die boude hang en neus optel. Indien jy ʼn gemaklike padbakkie soek wat amper nooit vrag dra of sleep nie, is die Navara die wenner – andersins is die ander twee ʼn beter opsie.
Sleepkapasiteit en 4×4-vermoë
Nissan Navara | Mitsubishi Triton | Toyota Hilux | |
Sleepkapasiteit | 3.5 ton | 3.1 ton | 3.5 ton |
Loonvrag (GWM – Tarra) | 750 kg | 730 kg | 640 kg |
Grondvryhoogte | 229 mm | 220 mm | 286 mm |
4×4 | 4×4 met laestrek | Mitsubishi Super Select II 4×4 met laestrek | 4×4 met laestrek |
Ewenaar | Ewenaarslot | Ewenaarslot | Ewenaarsot |
Diensplan, waarborg en Kinsey-verslag
Nissan Navara | Mitsubishi Triton | Toyota Hilux | |
Waarborg | 6 jaar/150 000 km-waarborg | 3 jaar/100 000 km-waarborg | 3 jaar/100 000 km-waarborg |
Diensplan | 3 jaar/90 000 km-diensplan | 5 jaar/90 000 km-diensplan | Nege dienste-diensplan |
Kinsey-verslag se onderdelemandjiekoste | R84 122,35 | R202 111,22 | R78 534,03 |
Alhoewel die Nissan se waarborg baie sterk is, wen die Hilux in terme van sy diensplan vir nege dienste wat nie ʼn tydperkbeperking het nie. Jy moet elke 10 000 km óf elke jaar diens –die diensplan kan dus nege jaar hou. Soos deur die Kinsey-verslag aangedui, is die Hilux se onderdele die goedkoopste en die Triton by verre die duurste.
Opsomming
Indien jy ʼn lekker sterk, gemaklike bakkie soek wat nie vrag hoef te dra nie, is die Navara ʼn sterk keuse. Alhoewel die Triton lekker luuks lyk, voel en ry, is daai Kinsey-onderdelemandjie ʼn groot bekommernis, maar ʼn mens moet in ag neem dat die Mitsubishi R90 000 goedkoper is as die ander… dit maak dinge weer gelyk vir almal. Die Hilux bly ʼn sterk gunsteling van my – ek hou van hoe hy voel en ry, my enigste bekommernis is sy diefstal- en kapingsrisiko.
Die bakkies prys só
Nissan Navara | Mitsubishi Triton | Toyota Hilux |
R690 100 | R599 995 | R695 900 |
Enige dubbelkajuit is lekker. Jou keuse sal afhang van wat jy met hom wil doen. Vir my leefstyl kies ek die Triton of die Hilux.
Volgens die fotos is die Navara se stuurkolom die beste van die drie.
En volgende jaar kom die nuwe izusu en mazda bt 50 in sa aan dan gaan daar kompetisie wees soos nooit tevore.
Brendon, die Navarra het n 7 spoed auto ratkas, volgens Nissan kos hy net Meer as R690000 vir die Stealth wat jy hier van praat, en R677000 vir die een wat eitlik met die Ander twee meeting. Die Navarra is maar net better as die Ander.