Bekendstelling: BAIC D20 – China voeg daad by woord

Die BAIC D20 (Foto: BAIC)

Beijing Automotive Industry Company het gisteraand sy eerste produk in Suid-Afrika bekendgestel by ʼn glansgeleentheid in Melrose Arch in Johannesburg.

BAIC is in 1959 gestig en is tans die vierde grootste motorvervaardiger in China met ʼn 10%-markaandeel en 2,8 miljoen verkope verlede jaar. BAIC het ʼn strategiese beleggingsbesluit geneem om R11 miljard te belê in Suid-Afrika en ʼn vervaardigingsaanleg in Port Elizabeth se Coega-nywerheidsontwikkelingsone te bou.

BAIC beplan om 50 000 eenhede jaarliks in Suid-Afrika te vervaardig en eventueel wil BAIC ook sekere modelle uitvoer na Europa. Die maatskappy het reeds planne om teen 2020 agt passasiersvoertuie, nege kommersiële voertuie en drie nuwe-energie-modelle bekend te stel.

Die BAIC D20 (Foto: BAIC)

Om op te som lyk die D20 indrukwekkend toegerus. Die bougehalte lyk ook heel goed en die materiale is duursaam. Ons het nie met die voertuie gery nie en ek kan dus nie kommentaar lewer op ritgehalte of stilering nie. Daar is ʼn omvattende veiligheidstoestelvlak, ABS en EBD, lugsakke, parkeersensors, outomatiese ruiteërs op die Fashion-modelle, aanboordrekenaars en nog meer.

Die pryse en spesifikasievlak lyk indrukwekkend. Die geld wat reeds belê is spreek boekdele oor hoe BAIC sake doen. Kom ons kyk hoe vaar hulle met hul naverkoopdiens. Op die oomblik lyk dit belowend.

Daar is tans vyf modelle beskikbaar. Die reeks lyk só:

D20 1.3 Comfort75kW/ 128Nm6.4ℓ/100kmR149 990
D20 1.5 Comfort85kW/ 148Nm6.5ℓ/100kmR169 990
D20 1.5 Fashion85kW/ 148Nm6.5ℓ/100kmR179 990
D20 1.5 Fashion outo85kW/ 148Nm7.25ℓ/100kmR189 990
D20 1.5 Fashion outo sedan85kW/ 148Nm7.25ℓ/100kmR209 990

Die reeks word gedek deur ʼn 5 jaar/ 120 000 km waarborg. Diensintervalle is elke 10 000 km. Daar is ʼn opsionele diensplan beskikbaar.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

12 Kommentare

jongste oudste gewildste
Paul

En wat gaan Mercedes Benz sê daaroor dat die kar op ‘n druppel soos ‘n eerstegenerasie B-klas Mercedes lyk? Selfs die paneelbord is ‘n skaamtelose kopie van die eerstegenerasie Merc B-klas s’n. Ek sou verbaas wees as mens nie sommer direk enige van die vier deure van so ‘n Merc sou kon afhaal en direk op hierdie kar kan monteer nie, so presies dieselfde lyk dit. Die kantspieëltjies se ontwerp lyk ook byna presies dieselfde. Hulle probeer dit nie eers wegsteek nie. Dit sou ook waarskynlik vir lesers insiggewend wees indien in die artikel ingesluit kan word dat die kar… Lees meer »

Piet Pompies

Dit is kommerwekkend wat vervaardigers doen om geld te maak, ter verwysing gebruik ek Toyota en VW omdat ek die reeks ken. Die Toyata Avanza is in 2007 in SA bekendgestel as die goekoper opsie vir die meer luukse modelle. Die Avanza het hom in die SA mark gevestig en Toyota het die prys progresief opgestoot die hoogte in. In 2007 kon ek een beskostig, nou nie meer want hy is te duur. Dieselfde met die VW Jetta en Polo, die Jetta is ingebring vir die middeklas en die Polo die goekoper weergawe, vandag is die Jetta so duur, verkope… Lees meer »

Taal Tannie

Is China nie eerder Sjina in Afrikaans nie?

Karloos

Dalk sal ek oorweeg om een te koop, dan is dit die naaste aan ‘n Mercedes sal kom. Lyk darem of ek binne die prysklas sal kan inval

Piet Pompies

As jong man het ek my eerste Golf 1.5 GLS in 1979 gekoop en van daardie tyd het ek liefde vir die Golf 1 en later Citi Golf ontwikkel. Dit het my stokpertjie geword om die Golfies reg te maak en verkoop. Tegnologie op die spesfieke model het in Julie 2004 ‘n groot stap vorentoe geneem met kwaliteit alhoewel die produk dieselfde gebly het.
Onlangs het ek groot herstelwerk aan ‘n Caddy paneelwa gedoen en na die projek en die Golf 1 projekte het een vraag my by gebly, hoekom is die voertuie so duur.