Bekendstelling: Nissan se nuwe Micra beïndruk

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

Nissan het die afgelope jaar ʼn reusetaak aangepak. Nissan wou 10%-markaandeel in die passasiersegment behaal. Aangesien Nissan in die afgelope paar jaar nie juis veel sterk mededingers in daai segment gehad het nie, kon ek nie insien hoe hulle dit wou bereik nie. Juke en Qashqai is uitskieters, maar as ʼn mens kyk waar Nissan was met die eerste Almera en Xtrail het ek hom eintlik jammer gekry.

Xavier Gobille, besturende direkteur: verkope, bemarking en naverkope van Nissan Suid-Afrika, het ʼn jaar gelede gesê hy wil ses nuwe modelle aan Suid-Afrika bekendstel. Hulle het begin met ʼn laer B-segmentmededinger, die ou Micra wat as Micra Active bekendgestel is. Dink Polo en Vivo – selfde resep. Toe kom 370Z, Xtrail, Qashqai, Patrol en nou die allernuwe Micra.

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

Dié Micra is op Renault se Clio gegrond – te danke aan die Renault/Nissan/Mitsubishi-verbintenis. Geensins ʼn slegte beginpunt nie, maar op die een of ander manier het Nissan die kajuit van die Micra ʼn gevoel van beter gehalte gegee. Dieselfde 900 cc-driesilinderturbopetrolenjin doen diens in die Micra: 66 kW en 140 Nm; 0 tot 100 km/h neem 12.1 sekondes en die Micra sal aanhou draf tot ʼn topspoed van 170 km/h. Nie te versmaai nie. Die vyfspoedhandrat hou die toere reg vir Suid-Afrikaanse spoedgrense en teen 120 km/h loop die Micra mooi bultop en -af.

Tydens die bekendstelling het ons asemrowende reën teengekom in die Kaap. Stormwinde en stortreën het nie die Micra van spoor gegooi nie. Die wind het beslis probeer – maar ek moet bieg, die Micra het met sterk stewels die 340 km-roete aangedurf, boonop sonder enige kwale.

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

Soos vroeër gesê, die binneruim voel vir my lekker volwasse en van baie goeie gehalte. Die sagter materiale op die paneelbord beïndruk. Die klankstelsel is toegerus met Apple CarPlay, ʼn ware aanwins vir dié voertuig. Outomatiese ligte en reënveërs het gehelp sodat ek net op die pad kon konsentreer in die verskriklike reënbui. Beenruimte agter lyk heel in die kol, en die kattebak eintlik lekker groot vir dié klas voertuig.

Ritgehalte is lekker gemaklik en die Micra is meer gerat vir gemak as vir om ʼn baan jaag. Ek sal beter verslag lewer oor ritgehalte en padhouvermoë sodra ons meer tyd, asook in ander weerstoestande en paaie, met die Micra deurgebring het. Vir eers sal ek sê, die Micra is nou ʼn ware mededinger in dié segment en kan sy man staan tussen Fiesta, Yaris en Polo – na gelang van jou smaak en waarna jy op soek is.

Die reeks lyk só:

Nissan Micra 66kW Turbo VisiaR233 500
Nissan Micra 66kW Turbo AcentaR257 400
Nissan Micra 66kW Turbo Acenta PlusR272 400

Die reeks word gedek deur Nissan se 6 jaar/150 000 km-waarborg en 3 jaar/90 000 km-diensplan. Diensintervalle is elke 15 000 km.

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

Die nuwe Nissan Micra (Foto: Nissan)

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

13 Kommentare

jongste oudste gewildste
Paul

Iets wat ek al lankal oor wonder: Wie vat gedurig aan hul motor se paneelbord?

Joernaliste raak liries oor hoe ‘n “sagte” paneelbord konsuis so goed is, maar wanneer vat enigiemand dan daaraan? Ek vat nooit aan my kar se paneelbord nie – hoekom sou ek? daar is geen rede om daarop te leun of dit te streel of enigiets nie.

Ek verstaan regtig nie hoekom dit dan soveel beter is dat ‘n paneelbord sag moet wees nie.

Johann cb

Die voorkoms is nie wonderlik nie, prys ook hoog. VW Polo Vivo ‘n better opsie om na te kyk.

Chris Ws

Te hoog geprys vir so klein karretjie en te veel fieterjasies wat kan moeilikheid gee.Die Suzuki gaan hom slae gee.

JoeV

Teen daardie prys kan mens ‘n hele rits Sjinese voertuie koop wat jou die twee jaar diens sal gee as mens elke twee jaar inruil. Prys en motor kom nie ooreen nie! 66kw, 140Nm, ons het in die sewintiger jare sulke karre gehad?
Waar is die 2 liter turbo diesels heen?