Die baas van alle plase!

Die Mercedes-AMG G63. Foto: Verskaf

Elke nou en dan kom daar ʼn motor oor ʼn joernalis se pad – wat sy of haar hele wêreld onderstebo draai. Ek het ʼn hele wyle terug ʼn week met een van die mees asemrowende voertuie ooit deurgebring. Nee, dit was nie ʼn supermotor nie – al het hy meer krag as van hulle.

Dit was ʼn matswart vierwielaangedrewe V8-turbomonster in die vorm van die Mercedes-AMG G63 4Matic. Ons praat hier van ʼn reusagtige 2,5 ton-voertuig wat van 0–100 km/h kan versnel in 4,5 sekondes. Hy word uit die blokke geskiet deur ʼn asemrowende 4.0-dubbelturbo-V8 wat ʼn barbaarse 430 kW en 850 Nm bied. Kyk, ek sal byvoeg … die G63 is die swaarste voertuig op brandstof wat ek al óóit getoets het. Ek het in ʼn stadium 43 ℓ/100 km gesien – maar ek het soos ʼn totale nar gery … mens kan dit verwag.

Die Mercedes-AMG G63. Foto: Verskaf

Ek sien op papier sê hulle die G63 is beperk tot 220 km/h. Waarskynlik omdat hy soos ʼn baksteen gevorm is, en nog ʼn soliede agteras het. Ek kan vir jou sê: Hy gee vir mens op 235 km/h ʼn winterbandewaarskuwing – wat mens afsit, want ons het nie winterbande in Suid-Afrika nie – en dan op ʼn katastrofiese 254 km/h is die pad op. Dan roep jy daai kolossale remskywe om die hele spul tot stilstand te bring.

Ek is gek na die ontwerp. Dit is ʼn moderne weergawe van ʼn stokou ontwerp. Dink aan hoe lank die Land Rover Defender aangehang het – selfde storie. As jy die deur oopmaak, kom jy dadelik agter dié wa is van ʼn industriële gehalte. Alles is swaar en styf.

Die Mercedes-AMG G63. Foto: Verskaf

Die deur spring oop as jy die knippie druk, en jy moet hom hard toeklap, anders maak hy nie toe nie. Dis waarskynlik die dik deurrubbers om te verhoed dat hy nat word binne as jy deur diep water ry.

Die binneruim is ietwat van ʼn verrassing. Dit is pure Mercedes-AMG. Superluuks, maar ietwat belemmer deur die vorm van die bakwerk wat die ontwerper se vryheid ingeperk het, so die ergonomie is nie puik nie, maar dit bly fantasties.

Dit bring my by die G63 se beste en waarskynlik sy mees nuttelose punt. Dit is ʼn ware 4×4, vol vet met laestrek en DRIE ewenaarslotte, agter, middel en voor. Dis alles fantasties, ja, maar die G63 loop op enorme dog pragtige 22”-wiele met hoëverrigtingbande – nie ʼn 4×4 se eerste keuse nie. Maar op die ou einde maak dit nie saak nie.

Die Mercedes-AMG G63. Foto: Verskaf

Die G63 is bitter duur. Dit is maar vir ʼn bitter klein aantal mense beskore – en hulle het elke ryding waaraan mens kan dink, so hulle sal waarskynlik nooit met die G63 gaan 4×4 nie. Ek lieg – hulle gaan speel gereeld in die woestyn in Doebai.

ʼn Toyota Corolla moet sin maak. Dit moet prakties, ekonomies, ergonomies en en en wees. ʼn Mercedes-AMG G63 hoef nie. Dit is ʼn groot, vet middelvinger vir almal en alles. Min kan dit bekostig, maar dis fantasties. Die geraas wat by daai vier uitlaatpype langs die kant uitkom, kan die dood laat herrys. Die kar is heeltemal sinneloos, en ek is heeltemal versot en verlore verlief op hom.

Die reeks lyk só:

Mercedes-Benz G400d Stronger Than Time243 kW/700 Nm9.6 ℓ/100 kmR2 673 840
Mercedes-AMG G63430 kW/850 Nm13.1 ℓ/100 kmR3 111 480
Mercedes-AMG G63 Stronger Than Time430 kW/850 Nm13.1 ℓ/100 kmR3 606 180

Die reeks word deur ʼn 2 jaar/onbeperkte km-waarborg en 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan gedek.

Die G63 het regtigwaar geen direkte mededingers nie – maar hier is soortgelyke bobaas-4×4’s in hul segmente.

Toyota Land Cruiser 200 4.5D-4D V8 VX-R195 kW/650 Nm10.2 ℓ/100 km3 jaar/100 000 km-waarborg

9-dienste- diensplan

R1 540 300
Nissan Patrol 5.6 V8 LE Premium 4WD298 kW/560 Nm14.4 ℓ/100 km6 jaar/150 000 km-waarborg

3 jaar/90 000 km-diensplan

R1 500 700
Toyota Land Cruiser 76 4.5D-4D LX V8151 kW/430 Nm11.6 ℓ/100 km3 jaar/100 000 km-waarborg

diensplan opsioneel

R826 300

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

6 Kommentare

Boerkind ·

Brendon, soos jy is ek ook ‘n petrolkop en het ek jou beskrywing van die monster Merc baie geniet. Ek het die geld en… en… ja, ek kan met gemak saamleef met 43l/100km … maar ai, waar parkeer ek die ding?? :-) Groete!

koos10 ·

Boerkind, ek het vir jou parkeerplek by my huis. Los net asb vir my die sleutel vir ingeval ek die uit my motorhuis moet skuif of brandstof moet gaan ingooi.

Karel Kobus Kruger ·

Ek sal wat wil gee vir die G63 AMG 6×6.
Nee regtig, as ek n plaas gehad het en baaaaaanja geld, het ek daai outjie nader getrek.

Ou Baardbek ·

Ag ja, kyk, laat ek dit so birbeer vedytlik sien?
Ekke was oppie skweel gesit, laaaaaank-laaaaank gelede sien?
Toe hettie ons geleer omte jintemal sooooovê te getellit hettie sien?
Ons het gasing: “Ek droom vanne plaas, sonne he inkelte baas, warre man wêk hanne innie sakke…”
Ma da wassie ietsie vann sikke dier lôrriekies nie sien?

Simon ·

Wou een gekoop het, maar toe ek die badge met blurred oe lees staan daar: “BOKKEROL PROVED”
Die voorste nommerplaat houer is seker ook nog steeds ‘n probleem soos sy die van sy voorgangers.

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.