[Foto’s] Bekendstelling: Die BMW 4-reeks het ʼn troefkaart

Die BMW 4-reeks (Foto: BMW)

Maroela Media het onlangs die bekendstelling van die opgeknapte BMW 4-reeks bygewoon. Verskeie opknappings beloof om met die 4-reeks ʼn beter waarde-pakket aan sy kopers te bied.

Dit is verfrissend om by ʼn bekendstelling die intreemodelle te bestuur in plaas van die vuurvretende top-modelle. Dit het vir ons ʼn puik geleentheid gebied om die onderstel en hantering beter te leer ken, sonder die oordondering van ʼn reuse-enjin.

Ons het die BMW 420i Gran Coupé en 420d Coupé bestuur. Wat vir my opvallend is, is hoe gelyk die petrol- en dieselmodelle is. Die 420i bied 135 kW en 290 Nm. Die 420d bied 140 kW en 400 Nm. Op die pad sukkel ʼn mens om die twee uitmekaar te ken. Van verkeerslig tot verkeerslig langs mekaar wys die twee geen verskil nie.

Die BMW 4-reeks (Foto: BMW)

Op die oop pad is albei lig op brandstof. Ons het met die 20i petrol-weergawe 7,9 ℓ/100 km, en op die 20d diesel-weergawe 6,8 ℓ/100 km gehandhaaf. Dit is asemrowende syfers aangesien ons heen en weer oor Mpumalanga gery het met van die land se beste bergpasse. Ons het in stadiums regtig hard gery en die 4-reeks vreet die myle op. Ons het net meer as 500 km gery en was geensins uitgeput nie.

BMW se kajuite beïndruk altyd. Dit is ʼn eenvoudige uitleg en daar is nie allerhande truuks wat mens moet gewoond raak nie. Vir my is BMW se bestuursposisie perfek. Dit stoele kan stel nes ek dit wil hê. Die iDrive-stelsel is maklik om te beheer en die instrumentasie vertoon mooi en is maklik leesbaar.

Die troefkaart van die 4-reeks is wel dat dit ʼn meer dinamiese pakket aanbied as ʼn 3 reeks. Die 4-reeks het ʼn laer swaartepunt en het dus beter padhouvermoë. Ek het die 4-reeks soms regtig hard gedruk en niks maak die 4-reeks benoud nie. Die remme het nooit gekla nie en die 8-spoed Sports-outo ratkas met spane agter die stuur is puik. Waar die paaie regtig sleg geraak het, was die 4-reeks ook nie gesteur nie.

Dit kajuit bly ook heerlik stil.

Die nuwe 4-reeks kry opgedateerde vering op die Coupé en Gran Coupé. Bi-LED-hoofligte is standaard en Adaptive LED-hoofligte is opsioneel. Misligte is ook nou LED-tipes. Daar is twee kleure uniek aan die 4-reeks, Sunset Orange en Snapper Rocks Blue. Agterligte word ook nou LED-eenhede.

Ons sal binnekort meer tyd saam met die afslaankap-model deurbring en sal dan meer kan sê oor die spesifieke bakstyl. Die BMW 4-reeks is ʼn asemrowende pakket, intreevlak enjins en al.

Die reeks lyk so:

ModelHandratOutoSports-outo
BMW 420i Coupé / Gran CoupéR603 200R624 000R629 800
BMW 420d Coupé / Gran CoupéR639 300R660 100R665 900
BMW 430i Coupé / Gran CoupéR690 300R711 100R716 900
BMW 440i Coupé  / Gran CoupéR861 100
BWM 420i ConvertibleR715 400R736 200R742 000
BMW 430i ConvertibleR827 600R848 400R854 200
BMW 440i ConvertibleR995 000

Dié is die standaard-modelle. Daar is tog Sport-, Luxury- en M Sport-modelle beskikbaar. Die reeks geniet en 2 jaar/ onbeperkte km waarborg en 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Een kommentaar

Koos1 ·

Nie te lank gelede nie, het die 320i en 320d presies die selfde gekos, nou is daar weer ‘n amper R40k verskil tussen die 420 diesel en petrol. Dis baie geld om te betaal vir nie regtig ‘n groot besparing en brandstof nie. In my oë is die ekstra geld vir die diesel net regverdig as jy die Newtons nodig het, maar weer 290 in die petrol model is nou nie juis wat ek sal sê te min nie!

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.