In Harley-Davidson se voortdurende strewe om die jonger geslag na sy handelsmerk te trek, is hy ook druk besig om die bestaande Harley-Davidson-kliënte tevrede te hou. Harley-Davidson het pas sy opgraderings vir 2019 bekend gemaak en ook die nuwe FXDR 114 bekend gestel.
Nog meer van Harley se toermodelle kry nou die Milwaukee-Eight-enjins. Sy driewielfietse het ook nou die nuwe enjin en verbeterde hantering. Al die toermodelle het ʼn verbeterde raakskermstelsel. Verskeie nuwe verfafwerkings is beskikbaar vir die groter fietse.
Die nuwe Harley-Davidson FXDR 114 gaan die pas aangee vir die 2019-modelle en toe ek die eerste foto’s van hierdie fiets gesien het, kon ek nie glo hy staan op ʼn baan nie. Die FXDR is gebaseer op die Softail-onderstel, maar met nuwe verrigtingsvlakke as doel, beskik hierdie fiets oor verskeie aluminium-onderdele om die fiets ligter te maak. Dit behoort ʼn Harley te skep wat nie sal skrik as die pad skielik draaie het nie. Ek het verlede jaar die Softail-reeks in Spanje gery en die nuwe onderstel het gesorg vir ʼn merkbare verbetering in die hantering van Harley-Davidsons. Die FXDR voer dit nou net nog ʼn trappie verder.
Harley se nuwe Boom! Box GTS-klankstelsel is aangepas om vinniger te reageer en beskik nou ook oor Apple Carplay en ʼn verbeterde banddruk-monitorstelsel.
Die afdeling Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) het ook verbeteringe vir 2019 aangekondig. Daar is drie modelle in die CVO-reeks, naamlik die Road Glide, Street Glide en Limited. Elke model kry die nuwe Milwaukee-Eight-enjin (117 kubieke duim) en die nuwe klankstelsel.
Die Harley-leefstylafdeling is aangevul met verskeie items soos valhelms en beskermende klere wat by jou fiets sal pas. Vir diegene wat nog meer krag soek, bied Harley sy Screamin’ Eagle-enjinopgraderings.
Hierdie modelle behoort al teen einde September hier in Suid-Afrika te wees.