Ons Suid-Afrikaners is bereid om sekere dinge tot die dood te beskerm. Die geloofwaardigheid van die bakkie van ons keuse se integriteit as DIE bakkie is een van daai dinge. Ek is nie ’n groot man nie en het nog nooit geleer om te boks nie, so ek hol gewoonlik weg en laat die geharde bakkiebestuurders dit tussen hulle uitklaar.
Ek gaan hulle nou nog verder omkrap. Krag alleen, is nie alles in ’n bakkie nie. Die algehele pakket teken ’n sekere prentjie, en in die geval van die Isuzu KB, teken die Isuzu KB 250 X-Rider ’n baie mooier prentjie as die sterker KB 300 LX. Die R100 000 is nie die paar perde werd nie. Die 250 X-Rider het dieselfde binneruim, al is dit met ’n eenvoudiger inligtingstelsel – wat in my opinie in elk geval beter werk. Die X-Rider is ’n beperkte weergawe, so hy is tog mooi met die swart sierrooster, spieëls en rolstaaf in plaas van chroom. Die binneruim kry dieselfde kunsleer, net met ’n X-Rider-embleem op die kopstut geborduur; verder is daar nie ’n groot verskil nie.
Ons het verlede Desember ’n KB 300 LX 4×4 Outo getoets en die binneruim en outomatiese ratkas het ’n bietjie teleurgestel.
Dit kan moontlik wees dat daardie bakkie al R572 000 kos en dat ek meer gemak wil hê vir daai tipe geld. Nie die geval met die 250 X-Rider nie. Hy tiep die skaal net onder die R400 000-merk. R396 200 om presies te wees. Dit is amper R200 000 minder. Ja, dan het die 250 X-Rider nie 4×4 nie, en ook nie die outomatiese ratkas nie.
Jy sal nie die outokas mis nie, maar indien jy 4×4 benodig, is daar ’n 250 X-Rider 4×4. Hy is maar R441 200. Die 100 kW- en 320 Nm-wringkrag is heeltemal voldoende. Ek’t tot ’n karavaan met die bakkie gesleep, en ja – hy ry nie 160 km/h teen die opdraandes nie, maar ’n mens moet eintlik slegs 100 km/h sleep – en dit kon hy lag-lag handhaaf.
Die bakkie se ritgehalte is lekker hard, nes ’n bakkie moet wees. Die padhouvermoë is normaal vir ’n bakkie, al vat sy stuur ’n rukkie om aan gewoond te raak. Ek hou van ’n effens vinniger stuurkolom – maar ’n mens raak dit gewoond. Die handrat se wisselaksie is glad en presies, en die vyfgang-handrat pas soos ’n handskoen met die 2.5 viersilinder-dieselenjin. Ek’t 7.2 ℓ/100 km bereik met die bakkie – nog ’n rede om nie te huil oor die 3.0 en outomatiese ratkas nie.
Ek kan die Isuzu KB 250 X-rider maklik opsom. Dit is ’n bakkie wat mens kan geniet, bekostig en gebruik… vir ewig. Die bakkie sal vir generasies hou, as jy mooi na hom kyk. Hy is ook nie só gewild soos die Ford en die Toyota nie, dus sal hy minder kos om te verseker.
Die reeks lyk só:
KB 250D-Teq dubbelkajuit Hi-Rider | 100 kW/320 Nm | 7.7 ℓ/100 km | R365 600 |
KB 250D-Teq dubbelkajuit X-Rider | 100 kW/320 Nm | 7.7 ℓ/100 km | R396 200 |
KB 250D-Teq dubbelkajuit 4×4 Hi-Rider | 100 kW/320 Nm | 8.2 ℓ/100 km | R410 600 |
KB 250D-Teq dubbelkajuit 4×4 X-Rider | 100 kW/320 Nm | 7.9 ℓ/100 km | R441 200 |
KB 250D-Teq dubbelkajuit LE | 100 kW/320 Nm | 7.7 ℓ/100 km | R444 000 |
KB 300D-Teq dubbelkajuit LX | 130 kW/380 Nm | 7.8 ℓ/100 km | R494 300 |
KB 300D-Teq dubbelkajuit LX outo | 130 kW/380 Nm | 7.7 ℓ/100 km | R508 800 |
KB 300D-Teq dubbelkajuit 4×4 LX | 130 kW/380 Nm | 7.9 ℓ/100 km | R558 100 |
KB 300D-Teq dubbelkajuit 4×4 LX outo | 130 kW/380 Nm | 7.9 ℓ/100 km | R572 000 |
Die reeks word gedek deur ’n 5 jaar/120 000 km-waarborg en ’n 5 jaar/90 000 km-diensplan.
Die kompetisie lyk só:
Nissan NP300 Hardbody 2.5TDi dubbelkajuit Hi-Rider | 98 kW/304 Nm | 8.8 ℓ/100 km | 6 jaar/150 000 km waarborg Diensplan opsioneel | R356 500 |
Ford Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XL | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | 4 jaar/120 000 km waarborg 5 jaar/100 000 km diensplan | R397 900 |
Toyota Hilux 2.4GD-6 dubbelkajuit SRX | 110 kW/400 Nm | 7.1 ℓ/100 km | 3 jaar 100 000 km waarborg 5 jaar/90 000 km diensplan | R442 700 |
Mitsubishi Triton 2.4DI-D dubbelkajuit | 133 kW/430 Nm | 7.1 ℓ/100 km | 3 jaar/100 000 km waarborg 5 jaar/90 000 km diensplan | R479 995 |
Volkswagen Amarok 2.0TDI dubbelkajuit Comfortline | 103 kW/340 Nm | 7.7 ℓ/100 km | 3 jaar/100 000 km waarborg 5 jaar/90 000 km diensplan | R507 500 |
Die mededingers is almal bitter goeie bakkies. Die NP300 is wel lank in die tand. Ek hou nie van die Ranger se ratverhoudings in die handrat of outo nie, so as dit gaan oor prys, koop ek die Isuzu.
Hi Brendon
Die artikel lees lekker maar jy se nie of die isuzu nog so Ratel en raas nie
ek het jare terug een ge ry en iemand het n plaker op gesit wat lees “Vaal japie”
en dit was nie op die drywer gemik nie
Lyk vir my ek bly maar nog by NISSAN
Groete
Nissan verkoop nou die 2.5 NP300 dubbel kajuit Hi Rider vir R307837.90 wat insluit die “canopy”, Nudgebar, smash & grab, Sleep hak, bande waarborg en swetterjoel ander dinge.
Faktuur lê op my tafel, voorraad is wel probleem…..
Dagsê Mornay,
Dankie vir jou kommentaar. Jy is heeltemal korrek, ek vra om verskoning. Die nuwe Isuzu bakkies is BAIE stiller as hulle voorgangers. Die bakkie het ook geen ratels gehad nie – maar is so te sê splinternuut, so ek kan nie daaroor kommentaar lewer nie. Ek sal wel sê die bakkie voel regtig stewig en taai.
Groetnis,
Brendon
nms Maroela Media
My Isuzu 300 DTeq Outo, DK, het al so 75 000km gedoen waarvan baie op slegte grondpaaie was. GEEN Rattels en definitief baie stil, met min of geen windgeraas nie en ‘n uitstekende padhou vermoe.
Beslis een van die beste bakkies beskikbaar Ek besit self n Isuzu 250 D-Tech Club Cab en dit is n ideale boere bakkie wat hom puik kwyt van sy taak en bowendien lig is op diesel en gladnie ratels het nie Padhouvermoe en ritgehalte is van die beste en ek hoef nie op n grondpad bekommerd te wees dat dit gaan rondspring nie Dit is my sesde Isuzu en sal beslis weer een koop
n bakkie ja dit is n groot storie n suid afrika maar ook n usa nou wat Isuzu self in suid afrika gaan kom vermoet ek die ander make gaan goed aan gevat word maar elke mens koop na sy smaak behalve as jy kyk na diens prys en herverkoop van dit