Maroela Media het ’n tydjie terug die kans gehad om die nuwe Toyota Yaris Pulse te toets. Die Toyota Yaris is vir my ’n oulike ryding. Ek het jare laas ’n Yaris gery en was nuuskierig om te sien wat hulle al aan dié resep verander het.
In ’n neutedop: niks. Die Toyota Yaris bly getrou aan Toyota se resep. ’n Eenvoudige voertuig met ’n doelgerigte uitleg. Geen fieterjasies binne of buite nie. Die resultate bly ook die selfde. Dié Toyota Yaris sal jou jare en jare en jare se probleemvrye myle bied. Wat meer het ’n mens in ’n motor nodig?
Is daar enige kwale? Ja, net een. Ek is nie gek oor die palwisseltransmissie in die Yaris nie. In die C-HR met die nuwe 1.2 turboenjin werk dit beter, maar met die 1.5 viersilinder atmosferiese enjin in die Yaris klink dit of jy hom verwurg indien jy haastig wil versnel. ’n Mens raak wel gewoond daaraan en in teorie is ’n palwisseltransmissie die beste oplossing vir ’n middelweg tussen verrigting en brandstofverbruik.
Verder is die Yaris netjies ontwerp, selfs aantreklik in die 1.5 Pulse Plus CVT waarmee ons gery het. Die binneruim is duursaam en ergonomies uitgelê na my smaak. Die nuwe 1.5 viersilinderpetrol vervang die vorige 1.3 viersilinder met beter verrigting en brandstofverbruik. 0 – 100 km/h duik op in ’n billike 11.2 sekondes en die Yaris Pulse sal aanhou draf tot 175 km/h.
Ritgehalte in die Yaris is in die kol vir ’n voertuig in dié segment. Die vering is lekker sag, al is daar nie veel bakrol om oor te kla nie. Padhouvermoë is heeltemal voldoende – al is die Yaris nie ’n renmotor nie, sal hy bly klou lank na meeste van sy kopers se talent opraak.
Tydens die toetstydperk het ons ’n billike 6.2 ℓ/100 km gehandhaaf. Dit is indrukwekkend vir ’n voertuig met 82 kW en 136 Nm en ’n outomatiese ratkas.
Die hoofrede hoekom ek glo die Yaris ’n goeie opsie is tussen sy mededingers, is omdat dit aan Toyota se resep voldoen. Dit is nie ’n ingewikkelde voertuig nie. Daar is nie ’n magdom onbeproefde tegnologieë nie. Toyota se voertuie is nooit ooreis nie, en bied dus eerlike betroubaarheid. Ek glo die Yaris is een van daai voertuie wat puik herverkoopwaarde bied en is dus die slimste keuse. Meer as dit kan ’n mens nie vir die prys verwag nie. Ek sou wel R22 000 terugdruk in my sak en die handrat-model koop.
Die reeks lyk só:
Yaris 1.0 Pulse | 51 kW/ 95 Nm | 5 ℓ/100 km | R199 000 |
Yaris 1.5 Pulse | 82 kW/ 136 Nm | 5 ℓ/100 km | R228 700 |
Yaris 1.5 Pulse outo | 82 kW/ 136 Nm | 4.8 ℓ/100 km | R241 400 |
Yaris 1.5 Pulse Plus outo | 82 kW/ 136 Nm | 4.8 ℓ/100 km | R249 600 |
Yaris Hybrid Pulse | 74 kW/ 111 Nm | 3.6 ℓ/100 km | R307 200 |
Die kompetisie lyk só:
Opel Corsa 1.4 Enjoy outo | 66 kW/ 130 Nm | 6 ℓ/100 km | 5 jaar/120 000 km-waarborg 3 jaar/60 000 km-diensplan | R234 800 |
Suzuki Swift 1.4 GLS outo | 70 kW/ 130 Nm | 6.2 ℓ/100 km | 5 jaar/200 000 km-waarborg 3 jaar/60 000 km-diensplan | R242 900 |
Renault Clio 88kW Turbo Expression outo | 88 kW/ 190 Nm | 5.2 ℓ/100 km | 5 jaar/ 150 000 km-waarborg 3 jaar/45 000 km-diensplan | R264 900 |
Hyundai i20 1.4 Fluid outo | 74 kW/ 133 Nm | 7.5 ℓ/100 km | 5 jaar/ 150 000 km-voertuigwaarborg 7 jaar/200 000 km-dryfstelselwaarborg 3 jaar/ 60 000 km-diensplan | R279 500 |
Ford Fiesta 1.0T Titanium outo | 74 kW/ 170 Nm | 4.9 ℓ/100 km | 4 jaar/120 000 km-waarborg 5 jaar/60 000 km-diensplan | R281 900 |
Kia Rio 1.4 Tec outo | 74 kW/ 135 Nm | 6 ℓ/100 km | 5 jaar/onbeperkte km-waarborg 4 jaar/ 60 000 km-diensplan | R287 995 |
Mazda 2 1.5 Individual Plus outo | 82 kW/ 145 Nm | 5.7 ℓ/100 km | 3 jaar/onbeperkte km-waarborg 3 jaar/onbeperkte km-diensplan | R286 200 |
Volkswagen Polo 1.2TSI Highline outo | 81 kW/ 175 Nm | 5.1 ℓ/100 km | 3 jaar/120 000 km-waarborg 3 jaar/45 000 km-diensplan | R294 600 |
Honda Jazz 1.5 Dynamic outo | 88 kW/ 145 Nm | 5.8 ℓ/100 km | 5 jaar/200 000 km-waarborg 4 jaar/60 000 km-diensplan | R310 000 |
Die mededingers is baie, en die prysgaping wyd. Kyk watter vir jou mooi is, ry hulle almal en besluit van daar. Die Yaris is puik waarde teen die prys, maar die Polo en Mazda 2 ry heerlik. Die Clio verbaas ook met die sterkste enjin vir min geld. Die Jazz is buitensporig duur.