Suid-Afrika is tans sportnuts-verskrik. Hyundai weet dit, en wil die pap net nóg so bietjie dikker aanmaak. Welkom almal aan die Hyundai Tucson 1.6 Turbo Executive Sport. Ons het dié model kortliks beproef tydens sy bekendstelling en met groot oë daar weggeloop.
Noudat ons bietjie meer tyd met die Tucson deurgebring het, kan ek net weereens beaam dat die Hyundai Tucson ʼn opwindende ryding is. Daar is plek genoeg vir die hele gesin, vyf sitplekke en al. Wat die Tucson onderskei van al die ander vervelige familievoertuie is die reusagtige 245/45/19-wiele en die vier uitlaatpype.
Dié Tucson is tog steeds voorwielaangedrewe, so moenie dink jy gaan by die verkeerslig wegjaag sonder enige drama nie. Jy gaan moontlik redelike skade aan jou voorste bande aanrig, al lyk dit ietwat indrukwekkend vir die sewejarige seuntjie in jou.
Die binneruim is netjies uitgelê, en al die truuks is daar. Dubbelsone-klimaatbeheer, spoedbeheer, elektriese sitplekke, navigasie, selfverduisterende truspieëltjie en outomatiese ligte en ruitveërs. Die bestuursposisie is vir my in die kol en lekker gemaklik vir die langpad.
Die vering, ritgehalte en padhouvermoë is vir my indrukwekkend vir ʼn mediumgrootte sportnuts wat op 19″-wiele loop. Daar is bitter min bakrol en die vering raak nie ondeund op slegte paaie nie. Al waarvoor mens versigtig moet wees, is om te kwaai te wees met die versneller in eerste en tweede rat met al daai wringkrag. Sodra hy mooi vasgetrap het, kan mens maar laat waai.
Die 1.6-viersilinderturbopetrolenjin bied 150 kW en 295 Nm. Die gewone 1.6-turbo sonder die ekstra 20 kW en 30 Nm neem 0-100 km/h in 9,2 sek en hy sal uiteindelik by 203 km/h draai. Ek is nie seker hoeveel vinniger die sport-ene is nie. Indien mens rustig ry, is hy lekker lig op brandstof – maar indien jy heeltyd jaag, raak hy dors. Die rathefboom skuif heerlik tussen ratte – so mens krap of mis nie maklik ʼn rat nie.
Die Tucson is ʼn baie goeie produk, en Hyundai se waarborg bitter sterk. Die segment is wel reusagtig en die kompetisie skrikwekkend.
Die reeks lyk só:
Model | Krag | Ekonomie | 0-100 km/h | Topspoed | Prys |
Tucson 2.0 Premium | 115 kW/ 196 Nm | 8.9 ℓ/100 km | 10.6 sek | 186 km/h | R379 900 |
Tucson 2.0 Premium outo | 115 kW/ 196 Nm | 9 ℓ/100 km | 11.1 sek | 181 km/h | R399 900 |
Tucson 1.6 Turbo Executive | 130 kW/ 265 Nm | 8.3 ℓ/100 km | 9.2 sek | 203 km/h | R449 900 |
Tucson 1.7CRDi Executive | 85 kW/ 280 Nm | 4.7 ℓ/100 km | 13.7 sek | 176 km/h | R449 900 |
Tucson 2.0 Elite outo | 115 kW/ 196 Nm | 9 ℓ/100 km | 11.1 sek | 181 km/h | R474 900 |
Tucson 1.6 Turbo Executive Sport | 150 kW/ 295 Nm | 8.9 ℓ/100 km | ? | ? | R499 900 |
Tucson 1.6 Turbo 4WD Elite | 130 kW/ 265 Nm | 8.5 ℓ/100 km | 9.1 sek | 201 km/h | R534 900 |
Tucson 2.0 CRDi Elite | 131 kW/ 400 Nm | 6.7 ℓ/100 km | 9.3 sek | 201 km/h | R539 900 |
Tucson 1.6 Turbo 4WD Elite Sport | 150 kW/ 295 Nm | 8.9 ℓ/100 km | ? | ? | R599 900 |
Die reeks word gedek deur Hyundai se 5 jaar/150 000 km-voertuigwaarborg en 7 jaar/200 000 km-dryfstelselwaarborg en ʼn 5 jaar/90 000 km-diensplan.
Die kompetisie lyk só:
Model | Krag | Ekonomie | 0-100 km/h | Topspoed | Waarborg | Prys |
Ford Kuga 2.0T AWD Titanium | 177 kW/ 340 Nm | 8.6 ℓ/ 100 km | 7.8 sek | 212 km/h | 4 jaar/80 000 km-diensplan 4 jaar/120 000 km-waarborg | R497 900 |
Volkswagen Tiguan 2.0TSI 4Motion Highline | 162 kW/ 350 Nm | 7.8 ℓ/ 100 km | 6.5 sek | 220 km/h | 5 jaar/90 000 km-diensplan 3 jaar/120 000 km-waarborg | R559 900 |
Subaru Forester 2.0 XT | 177 kW/ 350 Nm | 8.5 ℓ/ 100 km | 7.5 sek | 210 km/h | 5 jaar/150 000 km-waarborg 3 jaar/75 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R605 000 |
Honda CR-V 1.5T Executive AWD | 140 kW/ 240 Nm | 7 ℓ/100 km | 7 sek | 200 km/h | 5 jaar/200 000 km-waarborg 5 jaar/90 000 km-diensplan | R584 900 |
Kia Sportage 1.6T GT-Line AWD | 130 kW/ 265 Nm | 7.5 ℓ/ 100 km | 9.1 sek | 201 km/h | 5 jaar/onbeperkte km-waarborg 5 jaar/90 000 km-diensplan | R599 995 |
Ek’t die Tucson teen die sterker mededingers in die klas vergelyk. Almal is turboaangejaag en vierwielaangedrewe. Die Tucson is die enigste model wat dié krag in voorwielaandrywing aanbied.
Pragtige motor!
Vir heelwat minder geld koop ek veel eerder ‘n dubbelkajuit bakkie.Hulle hanteer ons slegte paaie soos ‘n droom en ry net so lekker soos enige kar!
Ons ruil ons Isuzu d/c nie vir enige Tucson nie ,jammer!Hy hanteer ons slegte teerpaaie soos ‘n droom en ry nes ‘n kar en ‘n nuwe een is baie goedkoper.