Padtoets: Dís mos kwaliteit dié

Die Audi Q5. Foto: Verskaf

Ons het geruime tyd gelede ons eerste Audi vir ʼn toetsrit verwelkom by Maroela Media. ʼn Q5 2.0 TDI Quattro. Nogal ʼn “motor van die jaar”- finalis. Ek het heelwat ondervinding met Audi’s. Toe ek so tien jaar gelede nog in die Kaap gewoon het, wou ek bitter graag ʼn A4 1.8T outo gehad het.

Audi het ʼn sekere unieke eienskap. Nee, dit is nie net ʼn luukse Volkswagen nie. In die vroeë 2000’s het Audi die skare gelei in binneruimontwerp, bougehalte en materiale. Die jammerte daarvan was dat indien hulle nie mooi opgepas is nie sou die binneruim vinnig baie oud en beskadig kon lyk.

Die Audi Q5. Foto: Verskaf

Die nuwe Q5 se binneruim stel geensins teleur nie. Dit is ergonomies amper perfek en die sitplekke verseker dat ʼn mens dadelik uiters gemaklik sit. Audi se instrumentasie is vir my nog altyd besonder mooi, en die paneelbord uiters elegant. Die Q5 se ontwerp in gewone 2.0 TDI-spesifikasie sonder die S-line-pakket lyk vir my wel effe vervelig. Dis wel net ek, want baie mense wil nie noodwendig ʼn skreeuende ontwerp met 22”-wiele hê nie.

Die ritgehalte is ook uiters luuks en gemaklik, sonder enige ondeunde bakrol.

Die Audi Q5. Foto: Verskaf

Slegte paaie word met gemak genavigeer, en die binneruim laat jou voel asof jy in ʼn kokonnetjie toegedraai is, perfek beskerm van die elemente. Padhouvermoë is heeltemal goed vir dié klas voertuig. As ʼn mens ʼn Q5 wil hê wat op spore ry, dan is die SQ5 meer vir jou. Ek het ʼn kort stukkie grondpad gery met die Q5, en die Quattro-stelsel is regtig puik. ʼn Mens voel hoe hy werk teen 100 km/h as jy oor sagte sand ry. Die Q5-reeks het nou quattro ultra – al wat dit beteken is dat die agterste dryfas afgeskakel word wanneer dit nie gebruik word nie, en dus bied dit ʼn brandstofbesparing.

Die Audi Q5. Foto: Verskaf

Die 2.0 TDI-enjin lewer 140 kW en 400 Nm. Dit is baie sterk vir ʼn 2.0-viersilinderturbodiesel. Die enjin is ook so goed gekalibreer dat dit by tye ʼn bietjie “plat” voel. Die kragkurwe is só perfek dat die enjin nie veel karakter het nie. Dit is ʼn goeie ding vir mense wat net lekker wil ry, en vir dié van ons wat van tyd tot tyd opgewonde wil raak, nie so nie. Audi se S-Tronic is soos altyd, puik. Ratwisselings is blitsvinnig en indrukwekkend glad.

Dit is vir my eintlik baie moeilik om die Audi Q5 op te som. Dit is ʼn puik voertuig. Dit is asemrowend afgerond binne en die enjin- en ratkaskombinasie is uiters bekwaam. Dit het net nie my hartsnare geroer nie … dalk sou die 2.0 TFSI my meer opgewonde maak? Die 3.0 TFSI SQ5 sou beslis…

Die reeks lyk só:

Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic140kW/ 400Nm4.9ℓ/100kmR698 000
Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic Sport140kW/ 400Nm4.9ℓ/100kmR748 000
Audi Q5 2.0 TFSI quattro S tronic185kW/ 370Nm6.8ℓ/100kmR747 500
Audi Q5 2.0 TFSI quattro S tronic Sport185kW/ 370Nm6.8ℓ/100kmR797 500
Audi SQ5 3.0 TFSI quattro Tiptronic260kW/ 500Nm8.3ℓ/100kmR1 044 000

Die reeks word gedek deur ʼn 1 jaar/ 100 000 km waarborg en 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan.

Die kompetisie lyk só:

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline130kW/ 380Nm6.4ℓ/100km3 jaar/ 120 000km waarborg

5 jaar/ 90 000km diensplan

R578 900
Jaguar E-Page D180 AWD132kW 430Nm5.6ℓ/100km3 jaar/ 100 000km waarborg

5 jaar/ 100 000km omvattende instandhoudingsplan

R629 716
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic125kW/ 400Nm5.5ℓ/100km2 jaar/ onbeperkte km waarborg

6 jaar/ 100 000km omvattende instandhoudingsplan

R706 010
Volvo XC60 D5 AWD Momentum162kW/ 440Nm5.7ℓ/100km5 jaar/ 100 000km waarborg

5 jaar/ 100 000km omvattende instandhoudingsplan

R726 106
Lexus NX 300 F-Sport175kW/ 350Nm7.9ℓ/100km3 jaar/ 100 000km waarborg

4 jaar/ 100 000km omvattende instandhoudingsplan

R797 500
Alfa Romeo Stelvio Q4206kW/ 400Nm7ℓ/100km3 jaar/ 100 000km waarborg

6 jaar/ 100 000km omvattende instandhoudingsplan

R817 900

Die mededingers is wydverspreid. Elkeen verskil baie van die ander. Hier sal persoonlike smaak ʼn reuserol speel in die keuse watter een jy wil koop. Ek dink die enigste probleem wat die Q5 wel het, is sy neef van Volkswagen, die Tiguan.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

Een kommentaar

X-VW Groep Ondersteuner ·

Was van die 80’s seker een van die grootste VV / Audi aanhangers. Het al talle VW en Audi motors besit. (Drie op die oomblik)
Het ongelukkig totaal my aptyt vir die mpy verloor agv hulle motorsport ontwikkelingsprogram wat duidelik en eksplisiet uitspel dat wittes nie aansoek hoef te doen. Julle vervreem lojale kliënte, en julle sal my nie weer sien.

Het jy iets op die hart? Maroela Media se kommentaarfunksie is ongelukkig gesluit oor die Paasnaweek. Kom kuier gerus later weer!

Nuuswenke kan deur hierdie vorm gestuur word.