Padtoets: Hou matigheid voor oë

Die nuwe Renault Captur (Foto: Renault)

Dit is geen geheim nie dat ek van dieselenjins hou. Na my oordeel vaar die Franse diesel die beste. Ek het al self vyf besit. Petrolenjins het tot ʼn mate opgevang in terme van brandstofverbruik, maar kan steeds nie die wringkrag lewer wat diesels kan bied nie. As jy ʼn jaagduiwel is, is daar beter oplossings as diesel, maar vir diegene wat net lekker wil ry en so min brandstof moontlik gebruik is diesel die antwoord.

Die Renault Captur 66kW dCi is ʼn 1,5 viersilinder-turbodiesel-enjin wat 66 kW en 220 Nm bied. Daardie 220 Nm is beskikbaar teen 1 750 r/min. Renault se eie petrolweergawe bied 66 kW en 135 Nm uit hul driesilinderturbopetrol. Die skrale 135 Nm is eers beskikbaar teen 2 500 r/min. Renault se 66 kW petrol Captur bied ʼn gemiddelde brandstofverbruiksyfer van 5,4 ℓ/100 km en die diesel 3,6 ℓ/100 km. Dit is briljant.

Die nuwe Renault Captur (Foto: Renault)

Wat presies is die Captur? Dink aan Renault se Clio – bietjie opgepomp, beter grondvryhoogte en effe groter… dis hy daardie. Die Captur geniet Renault se wêreldberoemde 5-ster Euro NCAP-veiligheidsgradering. Beste val alles is die Captur is geen lelike eendjie nie – en die diesel weergawe ry regtig lekker.

Die ontwerp is in lyn met alle klein kruismodelle wat tans op ons paaie rondrits. Die binneruim is modern en ruim, en waarvan ek die meeste hou, skoon en eenvoudig. Die kajuit is ergonomies uitgelê, maar dit kan wees omdat ek self al drie Renaults besit het.

Die ritgehalte is meer gerig vir gemak as ʼn sportiewe bestuurstyl en dis geensins ʼn slegte ding nie. Padhouvermoë vir ʼn kar in dié  klas is goed en die Michelin-bande waarmee die Captur uitkom lekker stil. Die feit dat die Captur gemaak is om gemaklik te wees en maklik ry is verfrissend. Die brandstofverbruik is voorwaar indrukwekkend. Ek dink die Captur is ʼn goeie opsie om te oorweeg.

Die reeks lyk só:

Renault Captur 66kW turbo Blaze66kW/ 135Nm5.4ℓ/100kmR236 900
Renault Captur 66kW turbo Dynamique66kW/ 135Nm5.4ℓ/100kmR281 900
Renault Captur 66kW dCi Dynamique66kW/ 220Nm3.6ℓ/100kmR307 900
Renault Captur 88kW turbo Dynamique88kW/ 190Nm5.5ℓ/100kmR307 900
Renault Captur 88kW turbo Dynamique EDC88kW/ 190Nm5.4ℓ/100kmR322 900

Die reeks word gedek deur ʼn 3 jaar/ 45 000 km diensplan en 5 jaar/ 150 000 km waarborg.

Die kompetisie lyk só:

Ford EcoSport 1.5TDCi Trend74kW/ 205Nm4.6ℓ/100km4 jaar/ 120 000km waarborg

4 jaar/ 60 000km diensplan

R289 800
Mazda CX-3 2.0 Active115kW/ 204Nm6.5ℓ/100km3 jaar/ onbeperkte km waarborg

3 jaar/ onbeperkte km diensplan

R290 800
Toyota C-HR 1.2T85kW/ 185Nm6.3ℓ/100km3 jaar/ 100 000km waarborg

5 jaar/ 90 000km diensplan

R335 100
Fiat 500X 1.4T Pop Star103kW/ 230Nm6ℓ/100km3 jaar/ 100 000km waarborg

3 jaar/ 100 000km diensplan

R336 900
Nissan Juke 1.5dCi Acenta+81kW/ 260Nm4.2ℓ/100km6 jaar/ 150 000km waarborg

3 jaar/ 90 000km diensplan

R338 900
Opel Crossland X 1.2T Cosmo81kW/ 205Nm4.9ℓ/100km5 jaar/ 120 000km

waarborg

3 jaar/ 60 000km diensplan

 

R360 065
Hyundai Creta 1.6CRDi Executive outo94kW/ 260Nm7.4ℓ/100km5 jaar/ 150 000km voertuigwaarborg

7 jaar/ 200 000km dryfstelselwaarborg

5 jaar/ 90 000km diensplan

R384 900

Daar is baie rolspelers in dié mark. Dit gaan heeltemal oor persoonlike keuse. Maak ʼn kortlys en gaan toetsbestuur almal. Een gaan vir jou die lekkerste ry.

Die nuwe Renault Captur (Foto: Renault)

Die nuwe Renault Captur (Foto: Renault)

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

13 Kommentare

jongste oudste gewildste
cr

Die arme Fiat 500X leef maar swaar met net 10KW

Willem

Verslaggewers skryf net oor nuwe karre se padtoetse en werkverrigting, dan klink als pragtig en wonderlik, maar ek sal dit waardeer as hulle vir ‘n slag die werkskaarte kan trek, op die instansies se rekenaars kan ingaan en inligting versamel oor die probleme wat die karre gee, die onderdele wat vervang word. Dit dat ‘n mens vir ‘n slag kan sien met watter produk ‘n mens oor ‘n tyd werklik mee te make het. Ek ry ‘n Renault Scenic, waarvan die koppelaar om en by elke 15,000km vervang moet word, ek ry bykans geen passe nie en ry maar so… Lees meer »

Chris

In ons land is die gehalte van diesel uiters onbetroubaar. Kan nie met Europese diesel vergeleyk word nie. Selfs 10 ppm diesel is uiters skaars in ons land. Te veel skade al gehad met vuil diesel. Diesel bly dus groot risiko omrede jy nooit kan bepaal wat is die kwaliteit van die diesel wat jy in jou voertuig ingooi nie.

Paul

In hierdie padtoetse word nooit ‘n woord gerep oor hoe diesel se uitlaatgas erg giftig is nie, baie erger as petrol uitlaatgasse. Dieselenjins, selfs die moderne dieselenjins, laat meer as 20 keer meer stikstofoksied vry as petrolenjins. Dit vernou die lugweë in die longe, verooraak inflammasie, verswak die immuunstelsel en veroorsaak hartprobleme. Dis werklik ‘n ernstige gifgas, en dis maar net een van die soorte gif, van die ander veroorsaak kanker, wat in baie hoër konsentrasies in dieseluitlaat voorkom as in petroluitlaat. Sommige Europese stede verbied nou al enige voertuie met dieselenjins in sekere gebiede, weens gesondheidsredes. Hoe gouer diesel… Lees meer »

Hercules

Wouter hierbo moet tog maar let daarop dat een woord verskillende betekenisse kan he. So, die woord bakkie verwys nie net na iets waaruit jy of jou hond eet nie maar ook na ‘n tipe voertuig. Daar bestaan dus beslis so iets as ‘n Landcruiser bakkie.