Een van my eerste ervaringe in ʼn werklik vinnige motor was in 2004 met ʼn Mercedes-Benz SLK 55 AMG. Hy het 265 kW en 510 Nm gehad. Hy was veronderstel om tot 250 km/h beperk te wees, maar was nie. Hy kon van 0 – 100 km/h snol in 4.9 sekondes en aanhou draf tot 281 km/h. Daai tyd kon die nuwe Golf GTi net 8 sekondes breek. Wow.
Toe Mercedes my onlangs skakel en die Mercedes-AMG SLC 43 aanbied, het my hande dadelik begin jeuk. Herinneringe van 13 jaar gelede het so helder geword, dit het gevoel of dit gister was. ʼn Mooi blou SLC 43 het hier by die kantoor opgedaag. Dit is my eerste ervaring met Mercedes-AMG se nuwe 270 kW, 520 Nm 3.0 V6-turbopetrolenjin. Die enjin is fantasties. As jy hom aansluit, gee hy ʼn harde brulgeluid voor al die uitlaatpypkleppe toemaak sodat die bure nie dink ons is skollies nie.
Ek hou van ʼn tweesitplek-sportmotor. Die SLC is heel gemaklik, al voel die binneruim nie heeltemal so modern soos die nuutste Mercedes-AMG-produkte nie. Na ʼn paar kilometer besluit ek dat ek wil voel hoe die SLC kan hol. Toe ek op die snelweg klim, begrawe ek die versneller in die mat, en skielik word my oë so groot soos pierings.
Die padhouvermoë en hantering van die SLC voel asof dit geensins verbeter is in die afgelope 13 jaar nie. Die probleem daarmee is dat die nuwe turbo-enjin al sy wringkrag kan bied van baie lae omwentelinge. Dit maak die SLC ʼn baie benoude outjie. ’n Mens kan nie net krag invoer nie, dan moet al die blikbreine spook om seker te maak die agterwiele steek nie die voorstes verby nie.
Aanvanklik is dit opwindend, maar naderhand is dit eintlik net gevaarlik. Tegnologie het aanbeweeg en daar is ander Mercedes-AMG-produkte wat puik hanteer, maar ongelukkig is die SLC 43 nie een van hulle nie. Die binneruim is effe op datum gebring, maar ’n mens kan voel die SLC is oud onder die vel. Indien ’n mens hom wil koop om teen die kuspad af te toer – met die wind in jou hare en teen ’n rustige spoed – gaan die Mercedes-Benz SLC300 AMG-Line heeltemal voldoende wees, en jy gaan ʼn paar Rand in die bank kan bêre.
Indien jy ʼn afslaankapsportmotor wil hê wat jou broek aan die brand kan steek, dan is daar twee ander opsies. Die Jaguar F-Type 280 kW V6 outo, wat puik hanteer, óf die Porsche 718 Boxster S PDK wat nóg beter hanteer, en baie goedkoper is. Die Porsche-handelsmerk voel vir my ook meer eksklusief op die oomblik.
Die reeks lyk só:
Model | Krag | Ekonomie | 0 – 100 km/h | Topspoed | Prys |
Mercedes-Benz SLC200 AMG Line | 135 kW/300 Nm | 6.6 ℓ/100 km | 7 sek | 240 km/h | R718 476 |
Mercedes-Benz SLC200 AMG Line outo | 135 kW/300 Nm | 6.1 ℓ/100 km | 6.9 sek | 237 km/h | R736 222 |
Mercedes-Benz SLC200 RedArt Edition | 135 kW/300 Nm | 6.6 ℓ/100 km | 7 sek | 240 km/h | R743 476 |
Mercedes-Benz SLC200 RedArt Edtition outo | 135 kW/300 Nm | 6.1 ℓ/100 km | 6.9 sek | 237 km/h | R761 222 |
Mercedes-Benz SLC300 AMG Line | 180 kW/370 Nm | 6.2 ℓ/100 km | 5.8 sek | 250 km/h | R793 836 |
Mercedes-Benz SLC300 RedArt Edition | 180 kW/370 Nm | 6.2 ℓ/100 km | 5.8 sek | 250 km/h | R818 836 |
Mercedes-AMG SLC43 | 270 kW/520 Nm | 7.8 ℓ/100 km | 4.7 sek | 250 km/h | R1 044 012 |
Die reeks word gedek deur Mercedes-Benz se 2 jaar/onbeperkte km-waarborg en 6 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan.
Die kompetisie lyk só:
Model | Krag | Ekonomie | 0 – 100km/h | Topspoed | Waarborg | Prys |
Porsche 718 Boxster S PDK | 257 kW/420 Nm | 7.3 ℓ/100 km | 4.2 sek | 285 km/h | 2 jaar/onbeperkte km-waarborg 3 jaar/90 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R965 000 |
Jaguar F-Type 280 kW outo | 280 kW/460 Nm | 8.6 ℓ/100 km | 4.9 sek | 275 km/h | 3 jaar/100 000 km-waarborg 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R1 170 462 |
Is daai Porsche se prys reg? ‘n Porsche vir die prys van ‘n Golf? Lyk vir my daar kort so ‘n R1 000 000.00.
Dagsê Koos1
Dankie vir jou valkoog! Die Porsche 718 Boxster S PDK se prys moet inderdaad R965 000 wees. Ons vra om verskoning vir die oorsig. Die berig is reeds gewysig.
Groetnis
Mariné
nms Maroela Media