Ek is bevoorreg om my woonwa nou al met ʼn hele verskeidenheid voertuie te gesleep het. My gunsteling is bakkies en bussies. Hulle bied vir my die beste balans tussen spasie en vermoë. Ek hou daarvan om met toetsmotors die karavaan eers sonder ʼn stabiliseerder te sleep om te voel hoe hy hom gedra.
Ek het die Sprite onlangs Dube toe gesleep met ʼn Ford Ranger 3.2 Wildtrak 4×4 outo. Dit was vir my ʼn goeie toets, want ek is nie die Ranger se grootste liefhebber nie. Die ratverhoudings pla my. Daar is ʼn baie kort eerste en tweede rat, dan ʼn reuse‑gaping vir derde. Daai gaping as mens sleep met die 2.2 word éérs beklemtoon. Ek sal sê dat die 3.2 dit baie beter baasraak, maar daai gaping is steeds daar.
Die Wildtrak is tóg ʼn bitter mooi bakkie. Ek sou nie dié kleur koop nie – maar dis net persoonlike smaak. Ander is gek oor die oranje. Die Wildtrak se binneruim is vir my tans die beste binneruim onder die leefstylbakkies. Ek praat nou van luukse dubbelkajuitbakkies, nie werkesels nie. Die Wildtrak het elektries verstelbare sitplekke voor, ʼn leerbedekte paneelbord met mooi aluminium insetsels en ʼn lekker klankstelsel met Android Auto en Apple CarPlay.
Aan die veiligheidskant is daar radarbeheerde spoedbeheer wat puik werk as mens lang afstande sleep. Stel die spoedbeheer om 110 km/h en hy sal self die spoed verminder as daar ʼn voertuig voor ʼn mens te stadig ry, dan sal hy ʼn veilige drie sekonde gaping los. Die truratkamera werk ook puik as mens die wa wil hak. ʼn Mens kan presies sien waar die stang is as jy terugstoot.
Die reling en bakseiltjie op die Wildtrak is nóg ʼn goeie funksie. Dit seël mooi en kan nie oopgemaak word sonder dat die agterste flap oop is nie. Die flap sluit oop en toe saam met die sentrale sluitstelsel van die bakkie – ʼn groot pluspunt vir my. Die bak bly droog al reën dit taamlik hard.
Dan kom ons by die Ranger se beste eienskap. Sy sleepvermoë. Die Ranger mag 3.5 ton sleep. Nie net is sy masjien lekker sterk met 147 kW en 470 Nm nie, maar die samestelling van sy agterste ewenaar, vering, die tipe sleepstang en waar hy monteer, asook die voertuig se elektroniese sleepwahulp en teenswaaibeheer werk fantasties. My Sprite het sonder ʼn stabiliseerder nie een keer enigsins geswaai agter die voertuig nie, al gaan groot lorries van voor af by my verby.
Dit is ook nie te danke aan hoe die wa gepak is nie, ek’t hom gepak soos ek hom altyd pak, en met die meeste ander sleepmotors sal hy een wiggie gee, dan raak hy weer rustig. Hoe presies Ford dit reggekry het, sal net hulle weet, maar Ford sê dis ʼn kombinasie van die verskillende elemente soos bo genoem wat die resultaat moontlik maak.
Daar kom binnekort ʼn nuwe Ranger met ʼn 10-spoed outomatiese ratkas. Al wat ek hoop is dat hulle nie aan die agterste vering karring nie. Tot dusver is die Ranger Wildtrak die mees bekwame sleepmotor waarmee ek al die plesier gehad het om my woonwa te sleep. Daar is ander waarvan die enjins sterker is – maar nie een sleep so rustig nie. Ons sleep Junie met die nuwe Ranger. Ek kan nie wag nie.
Die reeks lyk só:
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider | 88 kW/285 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R341 900 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XL | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R372 900 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XL outo | 118 kW/385 Nm | 7.5 ℓ/100 km | R418 300 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit 4×4 XL | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R445 500 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit 4×4 XL Plus | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R460 600 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit 4×4 XL outo | 118 kW/385 Nm | 8.1 ℓ/100 km | R460 800 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R491 990 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT outo | 118 kW/ 385 Nm | 7.5 ℓ/ 100 km | R507 100 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT FX4 | 118 kW/385 Nm | 6.9 ℓ/100 km | R508 270 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit HiRider XLT FX4 outo | 118 kW/ 385 Nm | 7.5 ℓ/ 100 km | R523 380 |
Ranger 2.2 dubbelkajuit 4×4 XLS outo | 118 kW/385 Nm | 8.1 ℓ/100 km | R544 700 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT | 147 kW/470 Nm | 8.2 ℓ/100 km | R549 900 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT outo | 147 kW/470 Nm | 8.5 ℓ/100 km | R565 500 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT FX4 | 147 kW/470 Nm | 8.2 ℓ/100 km | R566 180 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit Hi-Rider XLT FX4 outo | 147 kW/470 Nm | 8.5 ℓ/100 km | R581 780 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit Hi-Rider Wildtrak outo | 147 kW/470 Nm | 8.5 ℓ/100 km | R596 500 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit 4×4 XLT outo | 147 kW/470 Nm | 9 ℓ/100 km | R625 500 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit 4×4 XLT FX4 outo | 147 kW/470 Nm | 9 ℓ/100 km | R641 780 |
Ranger 3.2 dubbelkajuit 4×4 Wildtrak outo | 147 kW/470 Nm | 9 ℓ/100 km | R655 900 |
Die reeks word gedek deur ʼn 4 jaar/120 000 km‑waarborg en 6 jaar/90 000 km‑diensplan. Die 4×2‑modelle mag 2.5 ton sleep en 4×4‑modelle 3.5 ton.
Die kompetisie lyk só:
Isuzu D-Max 3.0 TD dubbelkajuit 4×4 LX outo | 130 kw/380 Nm | 7.8 ℓ/100 km | 2.9 ton | 5 jaar/120 000 km‑waarborg 5 jaar/90 000 km‑diensplan | R615 500 |
Nissan Navara 2.3D dubbelkajuit 4×4 LE outo | 140 kW/450 Nm | 7 ℓ/100 km | 3.5 ton | 6 jaar/150 000 km‑waarborg 3 jaar/90 000 km‑diensplan | R647 500 |
Toyota Hilux 2.8GD-6 dubbelkajuit 4×4 Raider outo | 130 kW/450 Nm | 8.5 ℓ/100 km | 3.5 ton | 3 jaar/100 000 km‑waarborg 9 dienste ingesluit | R637 500 |
VW Amarok 2.0BiTDI dubbelkajuit Highline 4Motion outo | 132 kW/420 Nm | 8.5 ℓ/100 km | 3.2 ton | 3 jaar/100 000 km‑waarborg 5 jaar/90 000 km‑diensplan | R646 000 |
Mercedes-Benz X250d dubbelkajuit 4Matic Progressive outo | 140 kW/450 Nm | 7.9 ℓ/100 km | 3.5 ton | 2 jaar/onbeperkte km‑waarborg 6 jaar/100 000 km omvattende instandhoudingsplan | R723 811 |
VW Amarok 3.0 V6 TDI dubbelkajuit Extreme 4Motion outo | 165 kW/550 Nm | 9 ℓ/100 km | 3.3 ton | 3 jaar/100 000 km‑waarborg 5 jaar/90 000 km‑diensplan | R818 200 |
Mercedes-Benz X350d dubbelkajuit 4Matic Power outo | 190 kW/550 Nm | 9 ℓ/100 km | 3.5 ton | 2 jaar/onbeperkte km‑waarborg 6 jaar/100 000 km omvattende instandhoudingsplan | R973 188 |
Die Ranger‑reeks word binnekort opgeknap met nuwe ratkaste. Die mededingers is almal sterk en almal het ʼn voorkeur, maar as dit kom by sleep, moet jy na die Wildtrak kyk, dit sleep soos ʼn droom.
‘n Klompie jare gelede het ons ‘n byna perfekte sleep kombinasie gehad, dit was ‘n VW 2.1 Caravelle bus met ‘n Sprite Sport karavaan. Die bus het ‘n Steves Auto Clinic enjin ombouing gehad wat hom meer KW en wringkrag gegee het.
Die bus en karavaan was omtrent ewe hoog en breed, die bus was swaar en sterk genoeg vir perfekte stabiliteit.
Ons het meestal tussen Vanderbijlpark en Warmbad gesleep wat omtrent 90% deurpaaie was.
Lekker sleep!
Ford bly bobaas
Tot hy aan die brand slaan, dan sleep hy nie meer so lekker nie…….Totyota sal maar altyd die bakkie baas wees.
Jy praat van Ranger wat aan die brand slaan maar die Ford model wat aan die brand geslaan het was die Kuga. Daar is ‘n groot verskil. Dis die selfde om te se Toyota ry lekker todat sy petrol vas haak. Onthou die accelerator recall op die Toyota’s. Of tot jou airbag moet deploy want hulle het daar ook ‘n recall gehad.
Marcel—As Toyota Hilux eienaar is ek moeg vir olie lekke en breuke. Ek is in die mark vir ‘n mooi 3.2 Ranger . Ek was een van die manne wat altyd Ford sleggese het tot ek agter gekom het my Totota breek meer as die Rangers.
Die manne wat dink Toyotas kan nie breek nie kyk teveel Top Gear.
Sleep vir baie jare groot karavane sleep nou met V6 amarok ek moet eerlik se met daai krag en ratkas is dit by verre my beste sleep voertuig nog