Só vergelyk drie nuwe kruismodelle

Die Honda HR-V 1.8 Elegance. (Foto: Verskaf)

Ek het onlangs ʼn Honda HR-V 1.8 Elegance getoets. ʼn Lieflike ryding – maar as ek na die prys kyk, dan sidder ek. Ek’t gesukkel om aan ʼn invalshoek te dink – toe val dit my by. Ek het net só gesukkel met twee ander kruismodelle: Mitsubishi se Eclipse Cross en Nissan se Qashqai. Kom ons vergelyk hulle dan sommer al drie met mekaar.

Ontwerp

Honda HR-V 1.8 Elegance

4/5

Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWD

4/5

Nissan Qashqai 1.2T Tekna

5/5

 Al drie voertuie se ontwerp is soortgelyk. Dit is basies ʼn groot opgepompte luikrug met beter grondvryhoogte om die idee te gee dat dit ʼn sportnuts kan wees as hy wil. Die Honda se ontwerp is skoon en elegant, die Mitsubishi hoekig en aggressief – maar die Qashqai tref die beste middeweg wat my betref. Dit lyk modern en netjies.

Binneruim

Honda HR-V 1.8 Elegance

5/5

Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWD

4/5

Nissan Qashqai 1.2T Tekna

4/5

Al drie mededingers is van Japannese afkoms. Gewoonlik is hul binneruime eerder harde plastiek as luukse leer. Dit is wel nie meer die geval nie. Die Honda se binneruim is ʼn kort kop voor die ander twee omdat sy bougehalte effe beter voel. Verder is daar nie veel tussen hulle nie. Al drie is propvol truuks, klimaat- en spoedbeheer, outo-ligte en ruitveërs, tot verhitte sitplekke – de lot.

Enjin, ratkas en dryfstelsel

Honda HR-V 1.8 Elegance

4/5

Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWD

5/5

Nissan Qashqai 1.2T Tekna

3/5

Hier vergelyk ons nie heeltemal appels met appels nie. Die pryse is almal appels, maar die drie voertuie verskil heelwat. Die Honda het ʼn lekker atmosferiese 1.8-viersilinderpetrolenjin met ʼn CVT-palwisseltransmissie wat die voorwiele aandryf. As mens die versneller begrawe, kan hy dreun – maar dis elke CVT se lot.

Die Nissan het ʼn 1.2- turboaangejaagde viersilinderpetrolenjin wat deur ʼn CVT sy krag aan die voorwiele stoot. Hy is agter in kragsyfers teen die ander twee; al beloof Nissan dat hy beter brandstofverbruik kan bied, vind ek die turbo-enjins net so swaar soos die atmosferiese weergawes in die werklikheid. Die CVT’s help wel dat die karre bitter lig is op brandstof, veral op die oop pad.

Die wenner hier is die Mitsubishi. ʼn 2.0- atmosferiese viersilinderpetrolenjin is lekker sterk … Hier is ook ʼn CVT, maar daar is vierwielaandrywing vir wanneer jy jou kruismodel regtig gebruik waarvoor hy bedoel is – en as jy daai grondpad aandurf in die gietende reën, is daar viertrek om jou uit te help.

Ritgehalte, padhouvermoë en veiligheid

Honda HR-V 1.8 Elegance

4/5

Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWD

5/5

Nissan Qashqai 1.2T Tekna

4/5

Ek het met die bekendstelling kwaai geraak met die Eclipse Cross weens sy stywe vering. Dit was toe nie net vering nie, maar eerder harde bande. In die daaglikse roetine ry die Honda vir my die sagste en die lekkerste, moontlik omdat hy die kleinste wiele het op 17”. Die padhouvermoë van al die voertuie is in die kol, maar die Mitsubishi sal voorloop weens sy vierwielaandrywing as jy ooit sneeu of modder teenkom. Dus loop hy voor. Die Mitsubishi het ook sewe lugsakke teenoor die ander twee se ses, verder het al drie ʼn magdom veiligheidstelsels soos ABS, EBD, vastrap en stabiliteitsbeheer, remhulp en ISOFIX.

Opsomming

Honda HR-V 1.8 Elegance

Puntetotaal: 17/20

Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWD

Puntetotaal: 18/20

Nissan Qashqai 1.2T Tekna

Puntetotaal: 16/20

Die Qashqai val effe uit die bus en bied die minste vir die meeste geld. Wat dit erger maak, is dat Nissan ʼn fabriek hier in Suid-Afrika het en uitvoerkrediete kan verreken teen invoere in terme van invoerbelasting, ʼn luuksheid wat Honda en Mitsubishi nie het nie. Die Honda ry vir my die lekkerste, maar die Mitsubishi se waarde is onweerlegbaar.

Die drie vergelyk só:

Honda HR-V 1.8 EleganceMitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS AWDNissan Qashqai 1.2T Tekna
Enjin1.8-viersilinderpetrol2.0-viersilinderpetrol1.2-viersilinder-turbopetrol
Krag105 kW/172 Nm110 kW/198 Nm85 kW/165 Nm
RatkasCVTCVTCVT
0–100 km/h10.1 sek13 sek12.9 sek
Topspoed188 km/h188 km/h173 km/h
Brandstofverbruik6.8 ℓ/100 km8.1 ℓ/100 km6.2 ℓ/100 km
Grondvryhoogte170 mm180 mm182 mm
Diensplan & waarborg4 jaar/60 000 km- diensplan

5 jaar/200 000 km- waarborg

5 jaar/90 000 km- diensplan

3 jaar/100 000 km- waarborg

3 jaar/90 000 km- diensplan

6 jaar/150 000 km-waarborg

PrysR472 500R449 995R488 600

Die kompetisie lyk só:

Hyundai Kona 2.0 ExecutiveSubaru XV 2.0i-S ESSuzuki Vitara 1.4T GLX outo
Enjin2.0-viersilinderpetrol2.0- bokserviersilinder- petrol1.4-viersilinder-turbopetrol
Krag110 kW/180 Nm115 kW/196 Nm103 kW/203 Nm
RatkasWringkragomsitter outoCVTWringkragomsitter outo
0–100 km/h10 sek10.4 sek9.5 sek
Topspoed194 km/h194 km/h200 km/h
Brandstofverbruik7.2 ℓ/100 km7.3 ℓ/100 km5.9 ℓ/100 km
Grondvryhoogte170 mm220 mm185 mm
Diensplan & waarborg5 jaar/90 000 km- diensplan

5 jaar/150 000 km- voertuigwaarborg

7 jaar/200 000 km- dryfstelselwaarborg

3 jaar/75 000 km- omvattende instandhoudingsplan

5 jaar/150 000 km- waarborg

4 jaar/60 000 km- diensplan

5 jaar/200 000 km- waarborg

PrysR419 500R488 000R405 900

Tussen die mededingers kan die Suzuki se waarde nie betwyfel word nie. Die Subaru XV het puik grondvryhoogte en vierwielaandrywing. Die segment groei en al die mededingers is sterk in hul eie reg. Gaan toetsbestuur almal.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.