‘Verveelde tieners’ kan die wêreld verander

TheScientistFacts/Instagram

Daar is ʼn nuwe uitdaging op sosiale media wat die kans het om die wêreld te verander.

Danksy sosiale media kan mense wêreldwyd aan dieselfde “hutsmerk-uitdaging” deelneem en jy kan internasionaal met jou poging spog. Een van die bekendste uitdagings is “Movember”, waar mans in November ʼn snor kweek vir bewusmaking oor mansgesondheid. Dié uitdaging het in 2003 begin.

In 2014 was daar die ALS Bucket Challenge, waar jy uitgedaag is om ʼn emmer yswater oor jouself om te keer. Ongeveer $115 miljoen is wêreldwyd vir ALS ingesamel (bekendes soos Mark Zuckerberg en Bill Gates het ook aan dié uitdaging deelgeneem).

In 2013 was daar die Harlem Shake – ʼn 30 sekonde-video waar ʼn persoon, wat ʼn masker of valhelm dra, skielik tussen ʼn niksvermoedende skare begin dans.

Dan was daar ook die kaneel-eet-uitdaging, die “running man”-uitdaging en natuurlik die “mannekyn”-uitdaging wat sosialemediagebruikers opgesweep het om deel te neem.

Die uitdaging, #CleanUpChallenge (ook bekend as die #TrashTagChallenge), is tans gewild op sosiale media en dit het die vermoë om ʼn verskil te maak aan die omgewing. Die uitdaging het aanvanklik in 2015 begin, maar het onlangs eers weer kop uitgesteek en vlamgevat op sosiale media ná die gebruiker, TheScientistFacts, verveelde tieners op sosiale media aangemoedig het om aan die uitdaging deel te neem.

Die uitdaging behels om ʼn plek te kry wat met rommel besaai is; ʼn selfie te neem waar jy by die gemors staan; alles op te ruim; en dan weer ʼn selfie te neem om te wys hoe jy die gebied opgeruim het!

Lees meer: GoodThingsGuy.com en Mashable

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

16 Kommentare

jongste oudste gewildste
Kobus

kan die wêreld kan verander?

Zettie

Als goed en wel, maar ek verstaan glad nie die opskrif nie.

Al

Tipp-ex net die tweede “kan”dood op jou skerm en lees die berig. Hou op om altyd die negatiewe te soek in elke berig. Dit is mense wat die berig skryf en hulle is geregtig om foute te maak. Lees verby dit en kyk na die inspirasie wat die tieners gekry het om ‘n verskil te maak. Dit is mos baie meer werd as om te kerm oor ‘n ekstra “kan”in die opskrif!! Welgedaan aan die tieners wat ‘n verskil probeer maak deur die uitdaging te doen. Ek hoop daar is tieners in ons mooi Suid-Afrika wat ook die berig lees.… Lees meer »

Nika

@maroela media, dink julle moet die opskrif verander, ‘Verveelde Tieners’ sal die wêreld kan verander of ‘Verveelde Tieners’ kan die wêreld verander

charmaine

Dink net hoe mooi skoon kan SA lyk met al die wat so by verkeersligte staan en bedel as hulle so n goeie daad kan doen.