iPads maak kinders dommer, meen kenner

kind en ipadPeuters moet vir hul ontwikkeling aan drie-dimensionele ervarings blootgestel word waar hulle al hul sintuie inspan, en nie net ‘n twee-dimensionele instrument soos ‘n tabletrekenaar nie, beweer ‘n kenner.

Tabletrekenaars bied ‘n tweedimensionele omgewing aan waarin min sintuie ingespan word, skryf Sieneke Goorhuis-Brouwer, ‘n ortopedagoog/spraakpatoloog in ‘n opiniestuk in die Nederlandse koerant, Trouw. Goorhuis-Brouwer is ‘n dosent Early Childhood Stenden Hogeschool.

Sy put onder meer uit die navorsing van die Duitse hoogleraar, Manfred Spitzer, wat die begrip “digitale dimensie” geskep het en sê van jongs af by kinders kan intree.

Goorhuis-Brouwer meen die kleuters word ook oorlaai met inligting deur tabletrekenaars en word geïsoleer wanneer hulle daarmee speel. “Dit is nadelig vir die kind se sosiaal-emosionele ontwikkeling,” skryf sy. Sy reken dus die skep van sogenaamde “iPad-skole” is daarom riskant.

Die volledige opiniestuk hier gelees word.

Herman Toerien

Meer oor die skrywer: Herman Toerien

Herman Toerien is ‘n veelsydige vryskutskrywer van Bloemfontein. Hy het ‘n Honneurs in Politieke Wetenskap, en kwalifikasies in Politieke Wetenskap, Staatsreg, Arbeidsreg en Ekonomie. Artikels en rubrieke uit sy pen het al in meer as 20 publikasies verskyn.

Deel van: Hoofnuus, Nuus, Wêreldnuus

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae