Vrou sterf toe brandstof in huis ontplof

brand-vuur-hut-vlam

Argieffoto

ʼn Vrou het naby Butterworth in die Oos-Kaap tydens ʼn brand in haar huis verkool, het die polisie Saterdag gesê.

“Die vrou was besig om brandstof te meng vir haar tweeslag-grassnyer,” het kapt. Jackson Manatha, woordvoerder van die polisie, gesê. “Sy het die brandstof gemeng langs ʼn paraffienverwarmer wat in die huis gebrand het.”

Daar was ʼn ontploffing en ʼn brand het uitgebreek.

“Die kinders kon ongedeerd ontsnap, maar die 47-jarige ma was in die huis vasgekeer,” het Manatha bygevoeg. “Sy het in die brand omgekom.”

Haar kinders het gesê sy wou Saterdagoggend die gras sny.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Een kommentaar

HEVW ·

Simpatie. Meegevoel met kinders wat n steunpilaar in n moeder verloor het. Ek stel voor dat daar n deeglike tv – program m.b.t veiligheid in en om die huis geskep word. Sekere vlambare produkte moet van die mark verwyder word. Kinders is lewenslange slagoffers daarvan en dit omdat ouers dit nie met verantwoordelikheid hanteer nie,

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.