Nissan herroep ongeveer 4 miljoen karre

Argieffoto

Argieffoto

Nagenoeg 4 miljoen Nissan-motors word herroep weens ʼn groot veiligheidsprobleem waar passasierlugsakke of sitplekgordels moontlik nie tydens ongelukke kan werk nie en tot ernstige of noodlottige beserings kan lei.

Dié stap is die jongste in ʼn reeks veiligheidsprobleme wat motorvervaardigers die afgelope jaar teister met Acura, BMW, Chrysler, Ford, Honda, Lexus, Mazda, Toyota en ander vervaardigers wat motors oor lugsakprobleme moet herroep. Die Nissan-probleme hou nie verband met ander lugsakprobleme nie.

Nissan Noord-Amerika het gesê 3,2 miljoen motors het dalk ʼn probleem met ʼn sensor wat nie oplet dat iemand op die voorste passasiersitplek sit en of die persoon ʼn volwassene of ʼn kind is nie. Foutiewe sensors kan verkeerdelik die inligting interpreteer dat ʼn volwassene moontlik ʼn kind is of dat die sitplek leeg is en die lugsak word dus nie ontplooi nie.

Die volgende modelle word hierdeur geraak: die 2016-2017 Nissan Maxima, 2013-2016 Nissan Altima, NV200, LEAF en Sentra, 2013-2017 Nissan Pathfinder, 2014-2016 Nissan NV200 Taxi, Infiniti QX60 en Q50, 2014-2017 Nissan Rogue, 2015-2016 Nissan Murano, Chevrolet City Express en 2013 Infiniti JX35 voertuie.

Nissan sal eienaars van die probleem in kennis stel en aanbied om dit gratis te herstel. Geen skedule is egter tot dusver verskaf wanneer dié kennisgewings uitgestuur gaan word of hoe vinnig die herstelwerk kan plaasvind nie.

Nissan herroep ook 620 000 van sy 2013-2016 Sentras. In dié motor het die lugsaksensor die teenoorgestelde probleem: die lugsak word nie afgeskakel wanneer dit moet nie. Volgens die motorvervaardiger kan die voorste sitplekgordelhakie buig wanneer dit gebruik word om ʼn kinderstoeltjie vas te maak en dit kan daartoe lei dat die lugsak nie afskakel wanneer dit moet nie. Nissan het nog nie ʼn oplossing vir dié probleem gevind nie en waarsku eienaars om nie kinderstoeltjie op die voorste stoel te installeer nie. Dit kan Nissan tot ʼn maand lank neem om eienaars in kennis te stel van die probleem en die motorvervaardiger sal dan met ʼn tweede brief opvolg sodra ʼn oplossing beraam is, waarna die herstelwerk gratis gedoen sal word.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

13 Kommentare

jongste oudste gewildste
Marinda

Ai so gewens dis die Nissan Qashqai. Dalk sal ons kar dan herstel of vervang word want dis nuwe kar. Was amper week by Nissan ingeboek en kom terug met drie foute waar daar net een was.

Annelie

Ek is n service advisor by Nissan en ek wens die nuus wil eers die regte inligting kry. Al wat us SA verkoop word is die Sentra en NV200. Die nv200 is nie n taxi nie en Nissan sal elke Klient n brief stuur *Nissan het klient inligting* Indien hulle voertuig geinspekteur moet word. Daar sal Dan indie die rekenaar n fout op die voertuig wys sal die part Dan vervang word.

cobusp

Alles loop reg altyd reg Toyota……,die werk esel van Afrika

adri mynhardt

My Micra is al 2 maande by Nissan Randburg. Ek hoor niks. Dis vir n geluid ingeboek en toe ek hom na 3 dae terug kry val die enjin omtrent uit. Nou ry ek die dealership kar en ek weet niks van my kar nie. Hulle kan hom hou en my geld teruggee. Nooit weer n NISSAN nie!

Rudi

@Annelie – ek dink nissan sa verkoop evve meer as die twee modelle wat jy noem. In die VSA noem hulle n’ xtrail dan die rogue. Plus die parhfinder en inifity ens. darem word dit reggemaak