Mitsubishi
Mitsubishi het sy Eclipse Cross opgeknap en die nuwe model is 140 mm langer as sy voorganger. Nuwe funksionaliteit op die Eclipse Cross is elektries verstelbare spieëltjies wat self toevou, outomatiese LED-hoofligte, dagligte, misligte, outomatiese ruitveërs, parkeersensors voor en agter en 18”-wiele.
Die langer bakwerk gee ʼn groter kattebak. Daar is ʼn nuwe inligtingstelsel met CarPlay, Android Auto en Mitsubishi Power-klankstelsel. Daar is luggate vir die agterste passasiers, elektries-verstelbare en verhitte voorsitplekke. Dieselfde twee enjins is beskikbaar, ʼn 1.5-viersilinderturbopetrol met 110 kW en 250 Nm of die atmosferiese 2.0-viersilinderpetrolenjin wat 110 kW en 198 Nm bied. Albei enjins maak gebruik van Mitsubishi se palwisseltransmissie.
Ons sal binnekort ʼn beurt kry om met die Eclipse Cross te ry, maar tot dan lyk die reeks só:
Mitsubishi Eclipse Cross 2.0 GLS | R459 995 |
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5T GLS | R499 995 |
Die reeks word gedek deur ʼn 3 jaar/100 000 km-waarborg en 5 jaar/90 000 km-diensplan.
Audi
Audi het oor die afgelope twee dekades groot sukses behaal met hul A3-produk. Ons het eers die tweedeur gehad, toe die Sportback, ʼn afslaandak en toe die sedan. Audi het al meer as 63 000 eenhede in Suid-Afrika verkoop.
Die nuwe A3 het aantreklike stilering en ʼn sterk nuwe inligtingstelsel met tien keer die rekenaarkrag. Die nuwe stelsel het Audi Connect wat permanent aan die internet gekoppel is vir aanlyn dienste soos intydse verkeersinligting.
Daar is twee enjinopsies. Die 35TFSI word aangedryf deur ʼn 110 kW 1.4-viersilinderturbopetrolenjin. Dié enjin is gekoppel aan ʼn 8-spoed-outo. Die 40TFSI word aangedryf deur ʼn 2.0-viersilinderturbopetrolenjin met 140 kW. Dié enjin is gekoppel aan ʼn 7-spoed-dubbelkoppelaar‑ outomatiese ratkas. Die S3 model word deur ʼn 2.0-viersilinderturbopetrolenjin aangedryf en bied ʼn fantastiese 213 kW en 400 Nm.
Daar is vier verskillende pakkette beskikbaar: Upgrade, Technology, Sports en S-Line. Dié pakkette sluit verskeie opknappings en ekstras in. Ons sal binnekort die A3 onder hande kry, en sal dan meer inligting kan gee oor hoe hy ry.
Die reeks lyk só:
Audi A3 Sportback 35 TFSI | R561 000 |
Audi A3 Sedan 35 TFSI | R576 000 |
Audi A3 Sportback 35 TFSI Advanced | R586 000 |
Audi A3 Sedan 35 TFSI Advanced | R601 000 |
Audi A3 Sportback 35 TFSI S-Line | R601 000 |
Audi A3 Sedan 35 TFSI S-Line | R616 000 |
Audi A3 Sportback 40 TFSI S-Line | R641 000 |
Audi A3 Sedan 40 TFSI S-Line | R656 000 |
Audi S3 Sportback TFSI Quattro | R795 000 |
Audi S3 Sedan TFSI Quattro | R810 000 |
Die reeks word gedek deur ʼn 1 jaar/onbeperkte km-waarborg en 5 jaar/100 000 km‑ omvattende instandhoudingsplan.
Porsche
Porsche het pas sy sportiefste Macan bekendgestel – die Macan GTS. Met verskeie Porsche-modelle is die GTS gereeld my gunsteling. Dit is beslis die geval met die 911‑ en die Cayenne GTS-modelle wat ek al gery het. Dit vind die perfekte balans tussen werkverrigting en gebruikersvriendelikheid sowel as gemak om daagliks gebruik te word.
Die Macan GTS word aangedryf deur ʼn 2.9 V6 met twee turbo’s. Die enjin bied 324 kW. Van 0-100 km/h neem 4,3 sekondes en hy sal aanhou snol tot 272 km/h. Dis fantasties! Om dinge veilig en op die pad te hou, kry die GTS nuwe lugvering met al die nuutste en beste veiligheidstelsels. Porsche het sopas begin bestellings neem vir dié nuwe Macan. Ons sal vroeg in 2022 ʼn beurt kry om met hom te ry.
Die reeks lyk só:
Porsche Macan | R1 050 000 |
Porsche Macan S | R1 271 000 |
Porsche Macan GTS | R1 551 000 |
Die reeks word gedek deur ʼn 2 jaar/onbeperkte km-waarborg en 3 jaar/100 000 km‑ omvattende instandhoudingsplan.
Wow!!…. ‘n hele 140mm langer, nou kan ek helfte meer inlaai as vantevore. Ag nonsens man. En daarby die belaglike pryse, ek is definitief in die vorige eeu gebore! Waarmee gaan die mense aftree wat sulke duur karre koop? By hulle kinders bly en kleinkinders oppas op jou oudag? Good luck with that, geniet die orgasmiese gevoel van jou nuwe pocket rocket want die finansiële dae gaan binnekort aanbreek waarvan jy sal sê “ek het daarin geen meer behae nie”.