Bemark op Instagram in 5 maklike stappe

Die Suid-Afrikaanse sosialemediakenner, Magriet Groenewald. (Foto: Verskaf)

Deur Magriet Groenewald

Bemarking op sosiale media is ʼn onbekende wêreld wat dikwels nie behoorlik verstaan word nie. Die ongelooflike voordele wat sosiale media tans vir sakeondernemings inhou kan egter nie genoeg beklemtoon word nie.

Ek werk op ʼn daaglikse basis met besigheidseienaars en help hulle om hul sakeondernemings se strategie op sosiale media op dreef te kry en sodoende meer van hulle dienste en produkte te verkoop.

Instagram het beslis sy plek as ʼn gewilde sosialemediaplatform gevind en met 1,35 miljard gebruikers, wêreldwyd, bied dit ʼn wye verskeidenheid geleenthede vir entrepreneurs om hul produk of diens te bemark en meer daarvan te verkoop.

Indien jou sakeonderneming nog nie op Instagram is nie, is dit nou die tyd om werk te maak daarvan. Hier is ʼn beginnersgids oor hoe om Instagram vir jou besigheid te gebruik.

  1. Skep ʼn Instagram-profiel vir jou sakeonderneming

Die eerste stap om Instagram vir bemarking te gebruik, is om ʼn profiel te skep wat spesifiek vir jou besigheid bedoel is. Dit kan ʼn profiel wees wat aan jou persoonlike Instagram-profiel gekoppel is of ʼn afsonderlike profiel wat spesifiek vir jou besigheid geskep is. Die profiel moet die naam van jou onderneming hê, ʼn beskrywing van wat julle doen, en ʼn skakel na jou webwerf of kontakbesonderhede.

  1. Bepaal jou teikenmark

As jy Instagram vir besigheid gebruik, is dit belangrik om te bepaal wie jou teikenmark is. Identifiseer jou ideale kliënte en kyk wat hulle op Instagram doen, watter soort inhoud hulle geniet en hoe hulle die platform gebruik. Hierdie kennis sal jou help om inhoud te skep wat jou teikengroep se aandag sal trek en betrokke sal hou.

  1. Skep waardevolle inhoud

Foto ter illustrasie. (Foto: Souvik Banerjee/Unsplash)

Die sleutel tot sukses op Instagram is om waardevolle inhoud te skep wat volgelinge sal lok. Dit kan foto’s wees van jou produkte of dienste, agter-die-skerm-beeldmateriaal van jou onderneming of nuttige inligting oor jou spesifieke bedryf. Onthou om te fokus op kwaliteit bo kwantiteit en om gereeld nuwe inhoud te plaas wat met jou gehoor sal “praat”.

  1. Gebruik Instagram Stories

Instagram Stories is ʼn kragtige hulpmiddel om ʼn blik agter die skerms van jou sakeonderneming te bied en om jou volgelinge te betrek. Jy kan stories gebruik om ʼn produk of diens te bemark, om ʼn nuwe aanbieding te bevorder, of om jou volgers te wys hoe jou onderneming werk.

  1. Gebruik Instagram om met jou kliënte te kommunikeer

Instagram bied ʼn direkte kommunikasielyn tussen jou besigheid en jou kliënte. Dit beteken dat jy vrae kan beantwoord, op kommentaar kan reageer en selfs bestellings kan aanvaar – alles via die Instagram-app. Dit maak dit makliker vir jou kliënte om met jou besigheid in aanraking te kom en betrokke te raak.

Instagram is tans ʼn uiters kragtige hulpmiddel vir sakeondernemings wat dit reg gebruik en die geleentheid is nou daar om dit in jou guns te laat tel. My raad sal wees om so gou as moontlik jou besigheid op Instagram te kry en die vrugte daarvan te begin pluk.

  • Magriet Groenewald is ʼn kenner en strateeg in die veld van sosialemediabemarking. Sy het al talle bekendes, organisasies en maatskappy gehelp om op sosiale media uit te staan en ʼn verskil in hul wêreld te maak. Besoek Magriet se webwerf vir wenke en inligting oor kursusse, of volg haar op Facebook, Instagram en Twitter.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.