Bekendstelling: Ford se Ranger nóú die koning?

Die Ford Ranger Wildtrak. Foto: Verskaf

Die drie grootste rolspelers in die Suid-Afrikaanse bakkiemark is Toyota se Hilux, Ford se Ranger en Isuzu se D-Max. Daar is talle ander, en hulle is beslis nie slegte produkte nie, maar vir die een of ander rede verkoop hulle maar min, dink aan die Navara, Amarok en Triton.

Toyota het verlede jaar hulle bakkie-aanbieding opgeknap, en daarna het Ford se Ranger party maande ʼn bietjie pak gekry in die verkoopsyfers. Ford is terug na die beplanningstafel om ál hul potlode vlymskerp te maak. Die resultaat is ʼn Ranger-aanbieding met ʼn bakkie in elke hoekie van dié segment.

Daar is grootliks twee nuwe rolspelers. Daar is ʼn enkelturbo 2.0 viersilinder diesel wat 132 kW en 420 Nm bied. Die ander een is ʼn tweelingturbo 2.0 viersilinder diesel wat 157 kW en 500 Nm bied. Albei die enjins is slegs beskikbaar met ʼn tienspoed outomatiese ratkas.  My enigste kwaal met die vorige Ranger reeks was die ratkas.

Die Ford Ranger Wildtrak. Foto: Verskaf

Daar was ʼn kort eerste en tweede rat gevolg met ʼn reuse-gaping na ʼn lang derde rat. Dit was opmerkbaar in die 2.2 en 3.2, handrat én outo. Die goeie nuus is dat die tienspoed outo glad nie daai probleem het nie. Die ratverhoudings is mooi eweredig versprei en die wisselings seepglad.

Die enkelturbo 2.0 is beskikbaar slegs in XLT-vorm, met die tienspoed outokas. Dit is beslis my keuse in die reeks. Die 132 kW en 420 Nm klink moontlik nie asemrowend nie, maar die kraglewering deur die tienspoed outo is puik. Die rolstaaf op die voorste as is geskuif en die rit is heelwat verbeter. Met die rolstaaf waar hy nou sit kan hy beter bakrol voorkom sonder dat die vering harder gemaak moes word. Op die toetsroete het ons glad nie rustig gery nie, en die 2.0 SiT het 9.5 ℓ/ 100 km gehandhaaf.

Die dubbelturbo 2.0 is beskikbaar slegs in Wildtrak-vorm, met die tienspoed outokas. Ek wil weer tyd met dié enjin deurbring en mooi gaan voel wat gaan vir wat. Daar was vir my ʼn geringe verbetering in krag teenoor die enkelturbo – amper onmerkbaar.

Die Ford Ranger Wildtrak. Foto: Verskaf

Waar die Wildtrak wel beïndruk is in die spesifikasievlak. Daar is botsingwaarskuwing, baanbeheer, aanpasbare spoedbeheer, wegtrekhulp, afdraandbeheer en ʼn magdom lugsakke. Die klimaatbeheer werk puik én daar is verhitte sitplekke vir daai koue wintersoggende … én hy kan homself parkeer. Met Ford se nuwe ruisonderdrukking bly die kajuit voorwaar stil al ry mens vinnig op die oop pad.

Nóg ʼn funksie wat Ford ontwerp het is ʼn staaf in die laaibakklap wat die meeste van sy gewig dra en beheer. Sodra ʼn mens die klap oopmaak, val hy nie oop met vreeslike geweld nie, en as ʼn mens hom wil toemaak kan jy dit letterlik met een vinger doen. ʼn Briljante funksie aangesien baie dubbelkajuitbakkies deesdae deur gesinne as daaglikse familiemotors gebruik word; nou kan mamma self die klap toe maak.

Ons sleep in Junie met ʼn Ranger ʼn bietjie woonwa en sien uit om dán te sien wat gaan vir wat as mens meer tyd met die bakkie kan deurbring. Albei 2.0 ℓ-enjins het ʼn sleepkapasiteit van 3,5 ton op beide 4×2 en 4×4, heel indrukwekkend. Vir ʼn eerste indruk het die ander vervaardigers ʼn reusetaak om dié Rangers te klop.

Die reeks lyk só:

Enkelkajuit

Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×288 kW/ 285 NmR287 100
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2118 kW/ 385 NmR359 800
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2118 kW/ 385 NmR372 300
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2118 kW/ 385 NmR390 900
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2147 kW/ 470 NmR401 800
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4118 kW/ 385 NmR411 400
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4118 kW/ 385 NmR449 200
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4147 kW/ 470 NmR460 100

Super Cab

Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×288 kW/ 285 NmR336 500
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2118 kW/ 385 NmR381 400
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2118 kW/ 385 NmR393 800
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4118 kW/ 385 NmR429 300
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×2118 kW/ 385 NmR426 400
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4118 kW/ 385 NmR472 400
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2147 kW/ 470 NmR424 900
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×4147 kW/ 470 NmR480 900
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×4147 kW/ 470 NmR568 600

Dubbelkajuit

Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×288 kW/ 285 NmR350 000
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2118 kW/ 385 NmR409 400
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4118 kW/ 385 NmR455 300
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2118 kW/ 385 NmR428 800
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×4118 kW/ 385 NmR474 700
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2118 kW/ 385 NmR455 100
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4118 kW/ 385 NmR508 400
Ranger 2.0L Turbo XLT 10-spd outo 4×2132 kW/ 420 NmR514 300
Ranger 2.0L Turbo XLT 10-spd outo 4×4132 kW/ 420 NmR570 200
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd handrat 4×2147 kW/ 470 NmR542 600
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×2147 kW/ 470 NmR571 400
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd handrat 4×4147 kW/ 470 NmR604 800
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×4147 kW/ 470 NmR617 300
Ranger 3.2 TDCI Wildtrak 6-spd outo 4×2147 kW/ 470 NmR609 800
Ranger 2.0L BiT Wildtrak 10-spd outo 4×2157 kW/ 500 NmR632 300
Ranger 2.0L BiT Wildtrak 10-spd outo 4×4157 kW/ 500 NmR678 200

Die reekse word gedek deur ʼn vier jaar/ 120 000 km waarborg en ses jaar/ 90 000 km diensplan.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

28 Kommentare

jongste oudste gewildste
B

En die Ford-manne was destyds eerste om 2L meklbottel grappies te maak met die Amarok bekendstelling ??? #verleentheid #rooigesig #wielaastelag

Chris Ws

Niemand kan se FORD probeer nie!Ek hoop hy gaan nou nog sterker kompitisie vir Toyota se Hilux wees.Dit kan net voordele onthou.Sal goed wees as Isuzu nou ook inspring!

Siener

Goeie artikel Brendon. Gin wonder die nuwe Ranger is Australia se bakkie van die jaar nie. Ek hou baie van die veiligheids eienskappe en hulp funskies. Hy is luukser as my MB C250 cdi. Die safaripak en langkous klan sal nie al die tegnologie verstaan nie.

Wielspore

Alhoewel die Ford bakkie goed is en verkope is ‘n bewys daarvan dink ek dit is bietjie voortydig om die Ford bakkie die koning te noem.
Suid Afrikaanse voertuig kopers hou vas aan hulle “brand” en dit neem heelwat oortuiging om ‘n kopskuif te bewerkstellig.
Teen die einde van die jaar behoort ek die eienaar van my eerste Amarok te wees.

Morrie

Ek wens Isuzu wil so bietjie bykom met die tech. Kyk, hulle is regtig mooi bakkies, baie betroubaar, lig op diesel ens ens. Ek LOVE my Lorrie, maar hulle kom redelik kort as dit kom by die tegnologie. Kom Isuzu, kort voor lank wil ek ietsie nuuts koop en dan is jul so ver agter dat ek dalk n Amarokkie of Ranger sal moet oorweeg.