Die drie grootste rolspelers in die Suid-Afrikaanse bakkiemark is Toyota se Hilux, Ford se Ranger en Isuzu se D-Max. Daar is talle ander, en hulle is beslis nie slegte produkte nie, maar vir die een of ander rede verkoop hulle maar min, dink aan die Navara, Amarok en Triton.
Toyota het verlede jaar hulle bakkie-aanbieding opgeknap, en daarna het Ford se Ranger party maande ʼn bietjie pak gekry in die verkoopsyfers. Ford is terug na die beplanningstafel om ál hul potlode vlymskerp te maak. Die resultaat is ʼn Ranger-aanbieding met ʼn bakkie in elke hoekie van dié segment.
Daar is grootliks twee nuwe rolspelers. Daar is ʼn enkelturbo 2.0 viersilinder diesel wat 132 kW en 420 Nm bied. Die ander een is ʼn tweelingturbo 2.0 viersilinder diesel wat 157 kW en 500 Nm bied. Albei die enjins is slegs beskikbaar met ʼn tienspoed outomatiese ratkas. My enigste kwaal met die vorige Ranger reeks was die ratkas.
Daar was ʼn kort eerste en tweede rat gevolg met ʼn reuse-gaping na ʼn lang derde rat. Dit was opmerkbaar in die 2.2 en 3.2, handrat én outo. Die goeie nuus is dat die tienspoed outo glad nie daai probleem het nie. Die ratverhoudings is mooi eweredig versprei en die wisselings seepglad.
Die enkelturbo 2.0 is beskikbaar slegs in XLT-vorm, met die tienspoed outokas. Dit is beslis my keuse in die reeks. Die 132 kW en 420 Nm klink moontlik nie asemrowend nie, maar die kraglewering deur die tienspoed outo is puik. Die rolstaaf op die voorste as is geskuif en die rit is heelwat verbeter. Met die rolstaaf waar hy nou sit kan hy beter bakrol voorkom sonder dat die vering harder gemaak moes word. Op die toetsroete het ons glad nie rustig gery nie, en die 2.0 SiT het 9.5 ℓ/ 100 km gehandhaaf.
Die dubbelturbo 2.0 is beskikbaar slegs in Wildtrak-vorm, met die tienspoed outokas. Ek wil weer tyd met dié enjin deurbring en mooi gaan voel wat gaan vir wat. Daar was vir my ʼn geringe verbetering in krag teenoor die enkelturbo – amper onmerkbaar.
Waar die Wildtrak wel beïndruk is in die spesifikasievlak. Daar is botsingwaarskuwing, baanbeheer, aanpasbare spoedbeheer, wegtrekhulp, afdraandbeheer en ʼn magdom lugsakke. Die klimaatbeheer werk puik én daar is verhitte sitplekke vir daai koue wintersoggende … én hy kan homself parkeer. Met Ford se nuwe ruisonderdrukking bly die kajuit voorwaar stil al ry mens vinnig op die oop pad.
Nóg ʼn funksie wat Ford ontwerp het is ʼn staaf in die laaibakklap wat die meeste van sy gewig dra en beheer. Sodra ʼn mens die klap oopmaak, val hy nie oop met vreeslike geweld nie, en as ʼn mens hom wil toemaak kan jy dit letterlik met een vinger doen. ʼn Briljante funksie aangesien baie dubbelkajuitbakkies deesdae deur gesinne as daaglikse familiemotors gebruik word; nou kan mamma self die klap toe maak.
Ons sleep in Junie met ʼn Ranger ʼn bietjie woonwa en sien uit om dán te sien wat gaan vir wat as mens meer tyd met die bakkie kan deurbring. Albei 2.0 ℓ-enjins het ʼn sleepkapasiteit van 3,5 ton op beide 4×2 en 4×4, heel indrukwekkend. Vir ʼn eerste indruk het die ander vervaardigers ʼn reusetaak om dié Rangers te klop.
Die reeks lyk só:
Enkelkajuit
Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×2 | 88 kW/ 285 Nm | R287 100 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R359 800 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R372 300 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R390 900 |
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2 | 147 kW/ 470 Nm | R401 800 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R411 400 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R449 200 |
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4 | 147 kW/ 470 Nm | R460 100 |
Super Cab
Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×2 | 88 kW/ 285 Nm | R336 500 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R381 400 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R393 800 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R429 300 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R426 400 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R472 400 |
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2 | 147 kW/ 470 Nm | R424 900 |
Ranger 3.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×4 | 147 kW/ 470 Nm | R480 900 |
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×4 | 147 kW/ 470 Nm | R568 600 |
Dubbelkajuit
Ranger 2.2TDCI intreemodel 5-spd handrat 4×2 | 88 kW/ 285 Nm | R350 000 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R409 400 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd handrat 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R455 300 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R428 800 |
Ranger 2.2TDCI XL 6-spd outo 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R474 700 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd handrat 4×2 | 118 kW/ 385 Nm | R455 100 |
Ranger 2.2TDCI XLS 6-spd outo 4×4 | 118 kW/ 385 Nm | R508 400 |
Ranger 2.0L Turbo XLT 10-spd outo 4×2 | 132 kW/ 420 Nm | R514 300 |
Ranger 2.0L Turbo XLT 10-spd outo 4×4 | 132 kW/ 420 Nm | R570 200 |
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd handrat 4×2 | 147 kW/ 470 Nm | R542 600 |
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×2 | 147 kW/ 470 Nm | R571 400 |
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd handrat 4×4 | 147 kW/ 470 Nm | R604 800 |
Ranger 3.2TDCI XLT 6-spd outo 4×4 | 147 kW/ 470 Nm | R617 300 |
Ranger 3.2 TDCI Wildtrak 6-spd outo 4×2 | 147 kW/ 470 Nm | R609 800 |
Ranger 2.0L BiT Wildtrak 10-spd outo 4×2 | 157 kW/ 500 Nm | R632 300 |
Ranger 2.0L BiT Wildtrak 10-spd outo 4×4 | 157 kW/ 500 Nm | R678 200 |
Die reekse word gedek deur ʼn vier jaar/ 120 000 km waarborg en ses jaar/ 90 000 km diensplan.
En die Ford-manne was destyds eerste om 2L meklbottel grappies te maak met die Amarok bekendstelling ??? #verleentheid #rooigesig #wielaastelag
Ford het nog die 3.2l. Die een is die Ranger vir VW manne.
Niemand kan se FORD probeer nie!Ek hoop hy gaan nou nog sterker kompitisie vir Toyota se Hilux wees.Dit kan net voordele onthou.Sal goed wees as Isuzu nou ook inspring!
Wonder hoeveel Hilux’s rol by die produksie lyn :D
Goeie artikel Brendon. Gin wonder die nuwe Ranger is Australia se bakkie van die jaar nie. Ek hou baie van die veiligheids eienskappe en hulp funskies. Hy is luukser as my MB C250 cdi. Die safaripak en langkous klan sal nie al die tegnologie verstaan nie.
Altyd iets snedig te sê, ne? Sê jou wat, gaan maak daai opmerkings aangesig-tot-aangesigaan ‘n lid vandie “safaripak en langkous klan”. Ek twyfel of jy sal… want ek vermoed jy is deel van die boa-veer en kruis-dresser klan.
Sien-hier is hoogmoedigheid, beter as ander. Op die pad waar die voertuig gebruik word is almal die dieselfde, daar is geen hoogmoedigheid.
Lekker ry!
Alhoewel die Ford bakkie goed is en verkope is ‘n bewys daarvan dink ek dit is bietjie voortydig om die Ford bakkie die koning te noem.
Suid Afrikaanse voertuig kopers hou vas aan hulle “brand” en dit neem heelwat oortuiging om ‘n kopskuif te bewerkstellig.
Teen die einde van die jaar behoort ek die eienaar van my eerste Amarok te wees.
Ek wens Isuzu wil so bietjie bykom met die tech. Kyk, hulle is regtig mooi bakkies, baie betroubaar, lig op diesel ens ens. Ek LOVE my Lorrie, maar hulle kom redelik kort as dit kom by die tegnologie. Kom Isuzu, kort voor lank wil ek ietsie nuuts koop en dan is jul so ver agter dat ek dalk n Amarokkie of Ranger sal moet oorweeg.
Isuzu het n kragtige en ekonomiese 1.9 diesel in sekere market,maar dit lyk hulle is nog versigtig vir ons diesel .
Baie sitplek voor en min pakplek agterin… of is dit met mammie in gedagte wanneer sy en haar vriendinne Vrydag inkopies gaan doen… wat natuurlik sin maak.
Ek is hoogs tevrede met my huidige Ford Ranger.
Siener jou snedige aanmerking gaan nie goed af nie. Blaai deur jou fotoalbums dan sal jy sien jou pa, oupa of oupagrootjie het ook safariepakke en langkouse gedra en hulle was almal Ford manne!!!!
Klink vir my na ‘n goedkoper Amarok. Hierdie skuif gaan of baie goed doen vir Ford of hulle gaan vinnig spoed verloor. Dit gaan interresant wees om dit dop te hou. Sterkte vir Ford, maar ek dink dit gaan Toyota se verkope net sterker maak.
Ek hoor VW het opgegee en gaan die volgende generasie Amarok op die Ford Ranger baseer.
Dis meer as net dit: VW bou nou die nuwe ranger – iets wat baie min mense klaarblyklik weet.
@Vraagteken, ek weet nie waar hoor jy dit nie. Dit is snert.
Beide die huidige en nuwe Ranger en die huidige en nuwe Amarok (wat oor 2.5 jaar hier sal wees) is deur ZF (n duitse firma, Google dit) ontwikkel en ontwerp. Beide VW en Ford gee net insette oor wat hulle in die voertuig wil sien. Die Ranger vir Europa, Afrika en Australasië word in Silverton, Pretoria gebou.
Ons mark se Amarok word tans in Argentinië gebou en gaan moontlik oor 2 jaar ook by die Silverton aanleg gebou word saam met die Ranger.
Suid-Afrika, Pole en (ek dink) Turkye, in nog in die “running” om die Amarok te bou. Dit is nog nie ‘n uitgemaakte saak dat dit in Silverton sal wees nie. Die Ranger en die Amarok sal soos die Ranger en Mazda se BT-50 in die verlede wees. Die een is gebaseer op die ander met ‘n ander handelsnaam en klein veranderinge in spesifikasie.
Mooi bakkie maar NIE opgewasse vir die eise van ñ karooskaapboer.
Dan het jy ‘n Hyundai H100 trokkie nodig.
Ek hou maar by Toyota,het n ford ranger gehad 2 keer langs die pad gelos,Toyota nog nooit
.
.
Julle vang my net eenkeer …Ford moes my ratkas 3 keer vervang …hoop die 4de een hou tot daai 4 jaar om is…dan is dit classifieds toe moet hom.
Dankie…maar nee dankie.
.
.
Ek sal maar die kans vat met die nuwe Ranger. My 2.8 Toyota het my weer ratkas en diff probleme gegee. Self nadat Toyota Sa betrokke geraak het was my probleem onopgelos. Lyk my die magic woord 3 keer want na die derde herste het ek hom vinnig verkoop. Nie weer ‘n toyota vir my nie.
@Siener, Ek het ‘n Hilux 2013 en ‘n Prado 2010.
Ek moes die Prado se “Injectors” al 2 keer laat vervang (net buite waarborg) teen R22’000 per keer. Die Prado se enjin moes Toyota oordoen op 180’000km teen ‘n koste van R112’000.
Die Hilux het ook al “injectors” vervang teen die seldfe koste. Die “dif” sing nou al vir die laaste jaar, want ek sien nie kans vir die R40’000 se koste nie.
Alle merke is goed in party areas en baie sleg in ander.
My Amarok het darm nog geen moeilikheid gehad nie, maar hy is nog in sy tiener jare….
@Hannes. Sterk staan Hannes, ek sal van my kop af gegaan het as ek daai herstel onkostes moes aangaan. Ek kan sien jy het ook jou fight ge fight met Toyota. Wat my as ‘n ou toyota man omkrap is dat Toyota arrogant is en amper die fout by jou begin soek. Toyotas breek nes ander make maar ek verwag ‘n voertuig moet goed herstel word die eerste keer. Ek gaan net ‘n maand of twee wag om te sien wat doen die nuwe Ranger. Ek hou baie van sy ekstras en veiligheid funksies.
Ek ry al vir jaaaare Ford, en sal nooit, ooit wegbeweeg nie, ek steur my nie aan kabouters nie. Ford bo!
@ Lorance, dit is maar moeilik as jy nie kwaliteit kan bekostig nie…..
@phil. Ek neem aan jy ry Mihindra
Nee, dan loop ek liewer. Maar ja, die “slim” mense soos jy “neem aan” en dink jul weet alles. Maar nou ja, jy moet altyd snedige aanmerkings maak want dit is die enigste manier hoe jy jouself “slim” laat voel…..