Vakansieklubs: Ondersoek voltooi; verslag binnekort uitgereik

tyddeel

Argieffoto

Jarelange aanvoorwerk van die VF Plus om onreëlmatighede in die vakansieklubbedryf bloot te lê, het eindelik vrugte afgewerp met die nuus dat ʼn omvangryke ondersoek, wat landwye openbare sittings ingesluit het, voltooi is en dat ʼn finale verslag daaroor eersdaags uitgereik gaan word.

Anton Alberts, woordvoerder van die VF Plus, het gesê die Nasionale Verbruikerskommissie (NVK) het op navraag van die party oor die status van die ondersoek bevestig dat daar eindelik ʼn moontlike remedie sal wees vir duisende lede van klubs wat veral probleme met ʼn puntestelsel ondervind.

“Dié nuus is bemoedigend en sal hopelik ʼn einde bring aan een van die land se grootste verbruikerskwessies oor die laaste dekades,” het Alberts bygevoeg. “Die VF Plus versoek mense met probleme steeds om dit aan te meld deur regstreeks met Neels Hattingh van die VF Plus in verbinding te tree deur ʼn e-pos te stuur aan [email protected] of skakel hom by 012 772 4410. Die VF Plus het dié diens begin om die publiek te help deur hul klagtes by die NVK aan te meld.”

Die VF Plus het omstreeks 2012 reeds klagte ingedien by die parlementêre portefeuljekomitee oor handel en nywerheid en die Verbruikerskommissie nadat die party talryke bewerings van ongerymdhede en onetiese optrede in die bedryf ontvang het.

“Duisende ontevrede klublede van reg oor die land het by die VF Plus aangeklop om hulp, en al hierdie klagte het deel van die ondersoek geword. Uit die klagte het dit geblyk dat verbruikers wesenlike probleme ondervind het met veral:
1. Die ewigdurende aard van vakansieklub-kontrakte.
2. Die puntestelsel. In teenstelling met stelsels geskoei op tyddeel en deeltitelbasis wat albei deur wetgewing gereguleer word, is gevoel dié stelsel is ʼn onwettige skema ingevolge die Wet op Verbruikersbeskerming.

VM Mabuza, senior ondersoekbeampte van die NVK, het aangedui dat ʼn eerste weergawe van die verslag die volledige en omvattende verslag sal wees en ʼn tweede weergawe, ʼn korter opsommende verslag, sal aan die publiek vrygestel word sodra dit gereed is.

Lees alle vorige berigte oor vakansieklubs op Maroela Media.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

15 Kommentare

jongste oudste gewildste
Koos de Meyer.

Hoogtyd dat daar iets gedoen word aan hierdie skelmstreke. Mense word skandeloos ingeloop met beloftes wat nie realiseerl nie. Ons het al Stelle afgetrap.

Daan Erasmus

Ons is baie tevrede met ons vakansie punte. Ons gaan net buite seisoen en as jy betyds bespreek kry jy altyd plek. Goeie beplanning is die wagwoord. Met hierdie ondersoek het ek gesien baie mense beplan swak en dat is dit die Vakansie Klub se skuld. Natuurlik sal almal nie Desember plek kry nie.

EC

Hulle katrol jou in met die woorde “Jy het ‘n gratis vakansie gewen” deur net te gaan luister na die agent. Drie ure later probeer hulle so baie goed aan jou afsmeer en soek net die kredietkaart nommer. Maar drie ure later stel ons nog steeds nie belang nie. Lekker koffie en koekies gratis gekry :)

Hendrik van George

Skelms, Skelms en nog skelms. Jammer dat die klagtes al in 2012 ingedien is, en nog niks het verander nie.

Nefie

Bietjie laat vir party, my ouers het geld verloor en gerief en moes aanhou betaal. Vakansie punte is die grootste klomp nonsens ooit. Maar ek hoop die mense wat nog vas gevang is kan verligting kry.